رییس هیات ورزش‌های کارگری استان قزوین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:تا پایان سال جاری حدود ۱۰ تیم دیگر به مسابقات قهرمانی کشور در رشته‌های مختلف ورزشی اعزام خواهند شد.

هادی اسدی افزود:هیات ورزش‌های کارگری استان قزوین در سال جاری، مسابقات قهرمانی کشور را در رشته فوتبال روی میز مردان و زنان میزبانی کرده و ۲۱ مسابقه برای آقایان و ۶ مسابقه برای بانوان در رشته‌های مختلف برگزار کرده است.

رییس هیات ورزش‌های کارگری استان اضافه کرد: این هیات تا به امروز در اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های ابلاغی فدراسیون و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیشرو بوده و خدمات رسانی به جامعه کارگری استان را در اولویت خود قرار داده است.

اسدی با اشاره به تاثیر ورزش بر جامعه کارگری استان، افزود: با توجه به صنعتی و کارگری بودن استان جا دارد که مسئولان به ورزش کارگران توجه بیشتری داشته باشند چون پرداختن به ورزش روحیه کارگران را بالا می‌برد و راندمان کاری و بهره وری آنها را افزایش خواهد داد.

وی اضافه کرد: در این راستا سامانه ورزش کارگری استان راه اندازی شده است تا بانک اطلاعاتی از کارگران ورزشکار استان در رشته‌های مختلف جمع آوری شده و هنگام نیاز مورد استفاده قرار گیرد.

اسدی گفت:خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته، ورزش کارگری استان قزوین رو به جلو و سازمان یافته‌تر در حال حرکت است ولی تا رسیدن به نقطه ایده آل هنوز فاصله دارد.

اسدی گفت:خوشبختانه قانون تبصره ۲ ماده ۳۸ مالیات بر ارزش افزوده درخصوص پرداخت هزینه‌های واحدهای تولیدی برای ارتقای مهارت و سلامت کارکنان و ماده ۱۵۴ قانون کار با موضوع اختصاص فضای ورزشی به کارخانه‌های بالای ۱۵۰ نفر موجب شده است تا شرکت‌ها و واحدهای تولیدی استان نگاه مثبتی به ورزش کارگری داشته باشند و در این زمینه هزینه کنند.

وی با اشاره به ورزشکاران تحت پوشش این هیات، افزود:در مسابقات قهرمانی استان طی سال حدود هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار کارگر شرکت می‌کنند ولی با احتساب فعالیت‌های ورزشی در خود شرکت‌ها و واحدهای تولیدی این رقم به ۱۰ تا ۱۲ هزار نفر نیز می‌رسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.