هدایت الله جمالی پور روز جمعه در سفر به شهرستان آبیک در سخنان پیش از نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت:دشمنان گاهی با لباس دوست برای ضربه زدن به مردم و کشور وارد می‌شوند و باید با هوشیاری و آگاهی جلوی عملیاتی شدن نقشه‌های آنها را گرفت.
وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های آبیک گفت:این شهرستان دارای ظرفیت‌های بالایی است و من از گذشته از ظرفیت‌های آن آشنایی داشتم و باید با نگاه ویژه برای بهره برداری از آنها اقدام کرد.   
استاندار قزوین گفت:بیمارستان شهدای آبیک با پیگیری‌های صورت گرفته تا دو هفته آینده آماده افتتاح بوده و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.  
وی اضافه کرد: پیگیری‌های لازم جهت اعتبارات طرح انتقال آب از سد طالقان به شهر آبیک با مراجعه به صندوق توسعه ملی انجام شده است و امیدوارم تا آغاز فصل پاییز سال آینده آب شرب سالم به آبیک برسد.
جمالی پور گفت: موضوع رفع آلایندگی شهر آبیک از دیگر اولویت‌های کاری ما است و به طور ویژه آن را پیگیری می‌کنیم و به نیروگاه شهید رجایی در این شهر نیز تاکید کرده ایم که بدون هماهنگی حق استفاده از مازوت را ندارد.
وی با اشاره به نگرانی مردم در خصوص فعالیت معادن در این شهرستان، افزود: جلسه شورای معادن در استان در این خصوص برگزار می‌شود و درصورت لزوم در شهرستان نیز برگزار خواهد شد.
جمالی پور اضافه کرد: مردم شریف این شهرستان مطمئن باشند هر جا حقوق آنان مورد توجه قرار نگرفته باشد دستور صریح در راستای اصلاح صادر خواهیم کرد و با هیچ کسی در این زمینه مماشات نمی‌کنیم.
وی با تاکید بر اینکه خدمتگزاری، رسالت مسئولان است، افزود: شورای برنامه ریزی و توسعه استان بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته در شهرستان‌ها نیز برگزار می‌شود و جلسه بعدی در راستای احصا و رفع مشکلات در شهرستان آبیک برگزار خواهد شد.
شهرستان آبیک با مرکزیت شهری به همین نام در ۵۵ کیلومتری شرق قزوین واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.