مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری قزوین روز چهارشنبه در نشست بررسی واحدهای تولیدی تحت تملک و جانشینی شهرستان تاکستان افزود: از این تعداد واحدهای تملیک شده، پنج واحد کشاورزی و ۲ واحد صنعتی است که باید برای رفع تملک و جانشینی اقدام کرد.
مرتضی علیخانی اضافه کرد: سه واحد در شهرک صنعتی خرمدشت، پنج واحد در شهرک صنعتی حیدریه و پنج واحد نیز در شهر تاکستان توسط بانک‌های ملی، ملت، کشاورزی، صنعت و معدن، صادرات و سپه تحت تملک و جانشینی قرار گرفته‌اند.
وی تاکید کرد: این واحدهای تولیدی که باید فعال بوده و اشتغالزایی را دنبال کنند، اکنون به جای تولید و توسعه اقتصادی به حالت راکد درآمده‌اند و لازم است که برای رفع این معضلات چاره‌اندیشی کرد.
علیخانی همچنین گفت: پیگیری مشکلات جانشینی و تملک واحدهای تولیدی از سوی بانک موضوع مهمی است که شورای سران سه قوا در کشور پیگیر آن بوده و خواهان نتایج بررسی در استان‌ها هستند.
این نشست باحضور امیرجعفر تقی پور رییس دادگستری شهرستان تاکستان، مهدی صالحی معاون فرماندار تاکستان و بانک‌های عامل و مسئولان استانی و شهرستانی همراه بود.
۵۶ واحد تولیدی در استان قزوین توسط بانک‌ها تملیک شده و ۲۷ واحد دیگر نیز در دستور کار جانشینی و تملک قرار گرفته‌اند.
اگر بانکی یک واحد تولیدی را داخل شهرک صنعتی تملیک کند می‌گویند جانشینی صورت گرفته و اگر این واحد خارج از شهرک صنعتی باشد اصطلاح تملک به کار برده می‌شود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.