معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین روز چهارشنبه در جلسه کمیسیون دانشجویی شورای تامین استان با اشاره به فرا رسیدن ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز گفت: در این روز نماد و هیمنه آمریکا شکسته شد و باید با حضوری پررنگ برای شکست بیشتر توطئه‌های استکبار جهانی تلاش کنیم.

منوچهر حبیبی افزود: آمریکا در منطقه شکست خورده و با شرمندگی در حال ترک منطقه است و این پیام فرهنگی ۱۳ آبان باید با حضور گسترده اقشار مختلف مردم به جهانیان انعکاس داده شود.  

 وی اضافه کرد:رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما باید ابعاد مختلف راهپیمایی ۱۳ آبان را به صورت گسترده پوشش دهند تا مردم از نقش دانشجویان و دانشگاهیان در مبارزه با استکبار جهانی آگاهی یابند.

این مسئول با تشریح وضعیت دانشگاه‌ها و مراکز علمی استان، گفت: خوشبختانه با تدابیر مدیران دانشگاه‌ها مشکلات خاص و حاد دانشجویی در استان گزارش نشده است که باید از مجموعه دست اندرکاران دانشگاه‌ها در این زمینه قدردانی کرد.

حبیبی گفت: مجموعه دانشگاه از استاد تا دانشجو حرمت دارد و قصد دخالت در مسائل آنها را نداریم، اما باید در برخی موارد که حاشیه بر متن غلبه می‌کند نظارت‌های لازم صورت گیرد.  

وی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمنان، گفت: کشور در شرایط تحریم قرار دارد اما در این وضعیت هم عقب نشینی نکرده و به فکر توسعه و آبادانی کشور هستیم.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.