مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین یکشنبه شب در این خصوص گفت: این کاروان نخستین گروه سفیران صلح و بشر دوستی است که در قالب عقد تفاهم نامه هیات دوچرخه سواری وجمعیت هلال احمر استان و بر مبنای بندهایی از این تفاهم نامه با نشان هلال احمر و با عنوان سفیران صلح و بشردوستی فعالیت ورزشی می کند.
حسن آصفی با بیان اینکه هدف از این حرکت شرکت در مراسم اربعین حسینی خواهد بود، افزود: سفیران صلح و بشردوستی همسو با سایر عاشقان حسینی این مسیر را رکاب می زنند تا عشق و ارادت خود را  به امام حسین (ع)با نماد صلح ، نوع دوستی و همزیستی مسالمت آمیز و با  ورزش به تصویر بکشند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: این فعالیت فرهنگی ورزشی در جهت ترویج فرهنگی صلح طلبی در جامعه ،  دوری از هر گونه خشونت ، آشنایی مردم با اهداف عالی هلال احمر و همچنین تلاش برای ترویج فعالیتهای فرهنگی و ورزشی انجام شده است.
سفر این کاروان با بدرقه حضرت آیت الله عابدینی نماینده محترم ولی فقیه  و امام جمعه قزوین ، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ، رئیس و تعدادی از مسئولان هیأت دوچرخه سواری ، مسئولان اداره کل ورزش و جوانان و مسئولین استانی از مقابل دفتر امام جمعه و در ادامه مرقد امامزاده حسین (ع) و مزار شهدا به سمت مرز چذابه آغاز شد.
۷۳۸۸*۳۰۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.