مریم بیدخام روز پنجشنبه در دیدار با رییس و کارکنان خبرگزاری ایرنا قزوین افزود: این خبرگزاری با برپایی میزگردهای تخصصی و انتشار گزارش هایی در خصوص آسیبهای اجتماعی به ویژه آسیب های مورد تاکید معظم رهبری از جمله طلاق، اعتیاد و مناطق حاشیه نشین نشان داده این موضوع تا چه اندازه دارای اهمیت است.
وی اضافه کرد: بدون شک هر اقدام در جهت کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی نیز نیازمند مشارکت رسانه و ورود جدی به این موضوعات است.
بیدخام ادامه داد: خبرنگاران زبده در حوزه اجتماعی می توانند اتاق فکری برای چاره اندیشی و کمک به مسئولان دستگاه ها باشند.
وی اظهار داشت: در همین راستا به تازگی کارگروه تخصصی رسانه در حوزه اجتماعی با حضور خبرنگاران اجتماعی نویس استان تشکیل شده و قصد دارد به طور مستمر برای موضوعات مربوط چاره اندیشی کرده و راهکار ارایه دهد.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین با تبریک روز خبرنگار به کارکنان ایرنا گفت: ۱۷ مردادماه در واقع روز خبرنگارانی است که مسئولیت خطیر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی را با حفظ حرمت اخلاق و انسان به دوش کشیده و چراغ راه جامعه شدند.
بیدخام افزود: اهل رسانه چشمان بینا و زبان رسا و وجدان بیدار جامعه‌اند تا مشکلات و خواسته‌ها را به گوش اداره‌کنندگان و خادمان برسانند و ناظری بر عملکرد آنان باشند.
۷۳۸۸*۶۰۱۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.