مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین روز پنجشنبه به مناسبت روز خبرنگار در جمع کارکنان ایرنا مرکز قزوین گفت: امروز شاهد شرایط و جایگاه خوب برخی از خبرگزاری ها و رسانه ها در سطح استان هستیم اما ایرنا به واسطه حضور مستمر در برنامه ها و انعکاس اخبار و رویدادهای صحیح در جایگاه رسانه مادر، از اهمیت فراوانی برخوردار است.

مرتضی علیخانی با بیان اینکه قدرت قلم امروز باید در جهت خواسته و مطالبات بیشتر مردم باشد، افزود: رسانه ها هر قدر بتوانند در این رابطه قلم فرسایی کنند در واقع بیشتر به رسالت و تعهد خود پایبند بوده اند.

وی اخلاق مداری را از خصوصیت های بارز جامعه رسانه ای برشمرد و تاکید کرد: اخلاق رسانه ای بیش از هر زمانی در انتخابات بروز می کند و باید در چنین مواردی اصحاب رسانه به موضوع اخلاق توجه ویژه ای داشته باشند.

این مسئول سرمایه گذاری یادآور شد: در سالی که مزین به نام رونق تولید است جا دارد تا بیشتر توان و همت خود را در این راه صرف کرده و با دوری جستن از حاشیه ها، در فکر رشد و آبادانی و اعتلای نام ایران در عرصه های مختلف باشیم.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز قزوین نیز در این دیدار اظهار داشت: خوشبختانه براساس آمارهای پایش شده، ۸۰ درصد از اخبار ایرنا در رسانه های مکتوب و غیرمکتوب استان به کارگیری می شود.

علی حیدر شاه حسینی افزود: ایرنا به واسطه حضور بیش از هشت دهه در رسانه های کشور، امروز به عنوان یک رسانه مادر تخصصی در امر خبر فعالیت های جامع و مدونی در عرصه های داخلی و بین المللی ایفا می کند و باید با همکاری و تعامل میان دستگاه ها این جایگاه را ارتقا داد.

۸۰۵۴* ۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.