عبدالمحمد زاهدی روز یکشنبه در آیین آغاز  ساخت مجتمع تحقیقاتی،  درمانی و آموزشی جهاد دانشگاهی قزوین افزود: این نیازهای بشر است که انسان ها را به سمت تحقیق و توسعه پیش می برد از این رو باید با شناسایی درست نیازها، استعدادها و سرمایه ها را هم در همان مسیر هدایت کرد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه جهاد دانشگاهی در طول فعالیت های علمی و فناورانه خود در هر ۲ مسیر شناسایی نیازها و همچنین ارایه راهکارهای لازم جهت حل و درمان آنها به خوبی و با موفقیت عمل کرده است.

زاهدی با بیان اینکه یکی از کارهای شاخص علمی این نهاد همان ورود در درمان ناباروری است، ادامه داد: استان قزوین با دارا بودن موقعیت جغرافیایی مناسب، نیروی انسانی مستعد و جایگاه غنی در حوزه کشاورزی و صنعت و وجود طرح های بزرگ علمی مانند شتابگر ملی  می تواند در آینده به یکی از مهم ترین قطب های علمی کشور تبدیل شود و در این میان ساخت مجتمع درمانی، تحقیقاتی و آموزشی جهاد دانشگاهی هم بسترساز شکوفایی علمی در این عرصه خواهد شد.

استاندار قزوین افزود: در تمام این سال ها تلاش شده تا بین صنعت و دانشگاه  جهاد دانشگاهی برای حل مشکلات و برطرف کردن نیازهای مختلف استان ارتباط محکمی ایجاد شود زیرا این ارتباط زمینه توسعه فعالیت ها  و پیشرفت علمی را فراهم خواهد کرد.

زاهدی افزود: پس از انقلاب اسلامی نهادهای زیادی در عرصه های مختلف شکل گرفتند که از جمله آنها جهاد دانشگاهی بود که در طول این سال ها با فعالیت های ارزنده خود توانسته نمره قبولی را بگیرد.

۷۳۸۸*۳۰۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.