رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از انهدام یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر و دستگیری پنج نفر در این خصوص و همچنین دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف نه کیلوگرم مواد مخدر خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه قزوین،
به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، سرهنگ بیژن خدائی اظهار کرد: در پی اخبار واصله مبنی بر نگهداری و خریدوفروش مواد مخدر در یکی از روستاهای حاشیه شهر قزوین بررسی دقیق موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی در تشریح این خبر گفت: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی بلافاصله دو اکیپ از عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در محل موردنظر حاضر و آن محل را محاصره کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان افزود: با تلاش و عملکرد هوشمندانه مأموران و ورود به داخل ساختمان پس از بازرسی مقدار تقریبی پنج کیلو مواد مخدر از نوع شیشه و تعداد 35 سیم‌کارت و مبلغ 55 میلیون ریال حاصل از فروش مواد مخدر کشف و پنج نفر که یک نفر از آن‌ها از سابقه‌داران قاچاق مواد مخدر بود دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف بیش از نه کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری یک قاچاقچی در این خصوص خبر داد.

خدایی عنوان کرد: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی توسط عوامل اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد فردی در پوشش خانواده با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری قصد انتقال مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک از یکی استان‌های همجوار به استان قزوین را دارد که بلافاصله با تشکیل دو اکیپ از مأموران این پلیس بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقدامات فنی و مراقبتی لازم در محورهای مواصلاتی و هماهنگی با مراجع قضایی با تلاش مأموران خودروی موردنظر در مسیر «بیدستان - قزوین» شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در تصریح این خبر گفت: در بازرسی از خودروی موردنظر با اقدام هوشمندانه مأموران مقدار 9 کیلو و 220 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و 170 گرم شیره تریاک که به‌طور ماهرانه‌ای در داخل خودروی توقیفی جاسازی‌شده بود کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند که متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شد.

خدائی در پایان با اشاره به این‌که متهمان برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند از مردم خواست: همچون گذشته در راه مبارزه با سوداگران مرگ و جلوگیری از فعالیت مخرب آن‌ها ما را یاری کرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در خصوص نگهداری و خریدوفروش مواد مخدر بلافاصله موضوع را از طریق مرکز پیام 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.