نایب رئیس پارلمان محلی قزوین از بی‌توجه بودن برخی مدیران شهری نسبت به دغدغه و مشکلات مردم قزوین گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی عبدالرزاقی در جلسه علنی پارلمان محلی با بیان اینکه اعضای شورا نمایندگان و رابط مردم با مدیران شهری هستند تاکید کرد: مدیران شهری بایدخوشحال باشند که اعضای شورا دغدغه های مردم را به آنها منعکس می کنند.

وی افزود: متاسفانه برخی مدیران شهری نسبت به دغدغه‌ها و مشکلات شهروندان بی‌توجه هستند و حتی کار ارباب رجوع را حل نمی‌کنند.

عبدالرزاقی با تاکید بر اینکه در اجرای طرح‌های ترافیکی باید به سرمایه‌های مردم هم توجه شود، افزود: اجرای پل سرداران باعث بن بست شدن خیابان دانشگاه که تعداد زیادی خانوار در آن ساکن هستند شد و برای کسبه آن مشکلات زیادی ایجاد کرد که کار درستی نبود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر که قرار است خیابان سعدی یک‌طرفه شود نیز باید کارشناسی شده تا مشکلی که در خیابان دانشگاه به وجود آمده، برای ساکنان خیابان سعدی ایجاد نشود.

نایب رئیس شورای‌شهر قزوین در ادامه با انتقاد از بلاتکلیف رها شدن پارک رباتیک در ابتدای مسیر باراجین اظهار کرد: تجهیزات این پارک در حال فرسوده شدن است و امروز جاذبه‌ای برای مردم شهر ندارد. 20 هزار متر زمین در این مجموعه معطل مانده و سرمایه‌های شهروندان در حال از بین رفتن است درحالیکه هیچ بازدهی ندارد.

وی همچنین خواستار هماهنگی برای حضور برخی مدیران استانی از جمله فرماندار قزوین درجلسه شورای شهر شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.