مدیرکل دامپزشکی قزوین گفت: کارخانه های تولید دارو و مکمل دامی باید میزان تولیدات خودرا به دامپزشکی اعلام کنند تا میزان دریافت مواد اولیه با تولید و عرضه محصول پایش شود.

 به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی قزوین، حمید زینالی روز سه‌شنبه افزود: پس از رصد و پایش این کارخانه‌ها در صورت عدم انطباق موارد لازم رسیدگی و گزارش می شود.

وی اضافه کرد: کنترل کمیت و کیفیت مواد اولیه و نهاده‌های دامی وارداتی با همکاری معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل پشتیبانی امور دام اجرا می شود.

زینالی تاکید کرد: بر اساس سیاستهای ابلاغی از سوی سازمان دامپزشکی کشور، کنترل نحوه و میزان مصرف مواد اولیه داروها، مکملها، ویتامینها و سایر ریز مغذی هایی که با ارز دولتی وارد کشور می شود بر عهده دامپزشکی است.

این مسئول به رصد موجودی مواد اولیه انبارها و میزان تولید آنها اشاره و خاطرنشان کرد: بازدیدهای مشترک کارشناسان دامپزشکی با کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی و پشتیبانی امور دام برای کنترل مواد اولیه وارداتی با ارز دولتی نقش بسزایی در کاهش قیمت محصولات تولیدی کارخانه ها و کاهش هزینه تولید برای دامداران و مرغداران دارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.