به گزارش ایرنا، آیت الله علی اسلامی در جمع پاسداران ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز افزود: مردم بدانند و آگاه باشند که در انتخابات پیش رو باید نهایت دقت را به عمل بیاورند چرا که تنها با انتخاب فرد اصلح است که می توان مشکلات را از جامعه ریشه کن نمود.
وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم مقام معظم رهبری را کمک کنیم و نظام را حفظ و تقویت کنیم باید بصیرت داشته و انتخاب درستی داشته باشیم.
آیت الله اسلامی به دستاوردهای جمهوری اسلامی در این 40 سال گذشته اشاره کرد و گفت: کشور ما به همت متخصصان و پژوهشگران توانسته به پیشرفت های بسیاری در زمینه های پزشکی، دفاعی، هسته ای و موشکی دست یابد.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه سوء مدیریت برخی مسئولان باعث گرانی ها شده است، اظهار داشت: ما می توانیم زمانی که اورانیوم غنی شده تولید می کنیم نیاز های مردم را نیز کنترل کرده و از افزایش قیمت ها جلوگیری کنیم که تحقق این موضوع تنها به همت جمعی مسئولان نیاز دارد.
آیت الله اسلامی در ادامه سخنان خویش به ترس دشمنان انقلاب اسلامی از مجاهدت های سپاه پاسداران پرداخت و گفت: زمانی که پاسداران و بسیجیان همراه با مردم در مناطق سیل زده کمک رسانی می کردند، دشمن آنها را تروریست خطاب کرد، اما همه می دانند که این القاب به خاطر ترس کاخ سفید از پاسداران ما است.
9925*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.