به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ بهنام پیری روز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی دفاع مقدس و بزرگداشت سی و هفتمین سالروز حماسه سوم خرداد افزود: امسال برابر ابلاغ ستاد نیروهای مسلح بزرگداشت سوم خرداد با شعار 'ما پیروزیم' در سطح کشور برگزار می شود و انتظار می رود دستگاه های اجرایی استان قزوین همسویی کامل با این شعار و برنامه های مربوط به گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر داشته باشند.
وی ادامه داد: از فرمانداران و بخشداران می‌خواهیم نسبت به برگزاری با شکوه این روز بزرگ نهایت همکاری و حمایت را داشته باشند.
مدیرکل بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس در قزوین گفت: توجه به بعد فرهنگی مقاومت و جهاد، استفاده از ظرفیت فضای مجازی، اجرای برنامه های متناسب و متقارن با شب های قدر و توجه به محتوای جذاب و اثرگذار از مهم ترین محورهای بزرگداشت حماسه سوم خرداد در استان است.
پیری با بیان اینکه برنامه های مربوط به گرامیداشت حماسه سوم خرداد طی چهار روز برگزار می شود،اظهار داشت: از روز یکم خرداد ماه سال جاری به مدت چهار روز برنامه های متنوع نظیر نشست مشترک با اصحاب رسانه، عطر افشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم این عزیزان، برگزاری صبحگاه مشترک با محوریت سپاه و همچنین رونمایی از 10 کتاب دفاع مقدس (5 کتاب مکتوب و 5 کتاب صوتی) برگزار خواهد شد.
این مسئول تاکید کرد: استان قزوین هرساله در اجرای پاسداشت مجاهدت های رزمندگان عملیات بیت المقدس در آزادسازی خرمشهر رتبه بسیار خوبی در کشور کسب کرده که امیدواریم این رویه همچنان ادامه پیدا کند.
مدیرکل بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس قزوین خاطرنشان کرد: عملیات آزادسازی خرمشهر مبنای عملیات و پیروزی های دیگر رزمندگان انقلاب اسلامی در دفاع مقدس بود که این موضوع باید برای جوانان نسل امروز تبیین شود.
9925*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.