به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری، مدیر هماهنگی امور اجرایی شهر قزوین روز یکشنبه اظهار داشت: موارد مطرح شده در نخستین کمیسیون هماهنگی شامل همکاری دستگاه های اجرایی در پروژه ساماندهی بازار بود که برنامه ریزی های لازم جهت تسریع در انجام آن صورت گرفت.
علیرضا هنرور تاکید کرد: بازار سنتی قزوین یکی از جاذبه های فرهنگی و تاریخی این شهر محسوب می شود که علاوه بر حفظ زیبایی و بنای میراثی آن باید از ایمنی لازم نیز برخودار باشد.
به گفته وی، رفع خطر در محدوده بازار از اولویت های شهرداری و ادارات خدمات رسان بوده و باید در کوتاه ترین زمان ممکن این مهم به پایان برسد.
هنرور خاطرنشان کرد: در جلسه یاد شده مقرر شد با همکاری پلیس راهور، شهرداری و شرکت برق، کابل های برق موجود در محدوده بازار در ساعات بدون ترافیک شب، ساماندهی و ایمن سازی شود.
رییس کمیسیون هماهنگی امور اجرایی شهر قزوین اضافه کرد: کمبود روشنایی برخی از معابر شهری از جمله موضوعات مطرح شده در این جلسه بود که بنا به اظهار پلیس راهور باعث وقوع سوانح رانندگی می شود و شرکت توزیع نیروی برق قزوین آمادگی خود را در رابطه با اصلاح روشنایی معابر مورد نظر اعلام کرد.
8054/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.