به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی قزوین، سرهنگ احمد اشرفی سه شنبه شب با اعلام این خبر افزود: این جشنواره با توجه به دغدغه های مردم و مقام معظم رهبری در خصوص مقابله با پدیده خانمان سوز اعتیاد توسط معاونت اجتماعی ناجا با شعار 'مردم و امنیت ما' برگزار می شود.
وی اضافه کرد: این جشنواره با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه ی قضاییه، ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری، موسسه ی فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می شود.
اشرفی تصریح کرد: جشنواره ملی فیلم 110 ثانیه ای پلیس در سه قالب انیمیشن، مستند و داستان منطبق بر محور باورها، اعتقادات دینی و هنجارها در پیشگیری از اعتیاد، باورهای غلط، ناآگاهی و اعتیاد، سبک زندگی، تغییرات اجتماعی و اعتیاد، خانواده و اعتیاد، دوره نوجوانی، بلوغ، دوستان و اعتیاد، فضای مجازی، جنگ نرم و اعتیاد، پیامدهای گرایش به اعتیاد، نقش محیط های ناسالم و پر خطر در بروز و شیوع اعتیاد، نقش ورزش و تفریحات در پیشگیری از اعتیاد و نقش سازمانهای دولتی و مردم نهاد به اجرا در می آید.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین خاطر نشان کرد: تولید آثار کوتاه، جذاب و تصویری خلاقانه با موضوع آسیب های مرتبط با استعمال و توزیع مواد مخدر، تجلیل از هنرمندان مروج قانون و مفاهیم اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر از طریق رشته ی فیلم سازی، از جمله اهداف برجسته ی این جشنواره ی فرهنگی و هنری است.
وی در پایان ضمن اعلام مهلت ارسال آثار این جشنواره تا تاریخ 31 اردیبهشت ماه سال 1398، از متقاضیان خواست تا برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط و مقررات جشنواره به آدرس festival110.tebyan.net مراجعه کنند.
9925*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.