به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری نماینده ولی فقیه در استان، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز چهارشنبه در دیدار با سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین که در دفتر فرماندهی سپاه استان برگزار شد، با تبریک روز پاسدار به اقدام آمریکا در قرار دادن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی اشاره و اظهار کرد: یاوه گویی‌های رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه در حالی صورت گرفت که خود این کشور منبع اصلی حمایت از تروریست‌های جهان است.
وی با اشاره به رشادت‌های پاسداران در دفاع مقدس افزود: پاسداران در دفاع مقدس دلاوران میدان جنگ علیه دشمن بودند و پس از آن هم راهی دفاع از حرم شدند و از مستضعفان جهان و مسلمانان مظلوم حمایت کردند.
امام جمعه قزوین با بیان اینکه امروز نیز پاسداران در مناطق سیل‌زده به یاری مردم گرفتار رفته‌اند، تاکید کرد: شاهدیم رئیس جمهور آمریکا این عزیزان را در لیست گروه‌های تروریستی قرار می‌دهد درحالی‌که داعشی‌هایی که جز ویرانی، خرابی، کشتار، بی‌رحمی و خیانت چیز دیگری نداشتند، تحت حمایت او قرار دارند.
در این دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه و سرهنگ عباس برزگر جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین نیز حضور داشتند.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.