رئیس بنیاد مسکن شهرستان آبیک گفت: امسال ساخت 15 مسکن شهری برای اقشار محروم و کم‌درآمد امسال در شهر آبیک عملیاتی می‌شود.

مجتبی علی‌نسایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: تاکنون بیش از هشت هزار و 500 جلد سند برای مساکن و خانه‌های روستایی شهرستان آبیک با همکاری اداره ثبت و اسناد این شهرستان صادر شده و طبق برنامه‌ریزی، در سال جاری صدور اسناد مالکیت باقی مانده شامل 300 جلد سند انجام می‌شود.

وی با اشاره به تهیه طرح هادی برای تمام روستاهای شهرستان آبیک افزود: امسال با بیش از 20 میلیارد ریال اعتبار طرح‌های هادی در 10 روستای بخش‌های مرکزی و بشاریات شهرستان آبیک شامل سنگ‌‍‌فرش، جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت اجرا می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان آبیک با بیان اینکه 75 درصد از طرح‌های هادی روستاهای این شهرستان بازنگری شده است، ادامه داد: امسال بازنگری حدود هشت روستا در دست اقدام قرار گرفته که شامل روستاهای آقچری، صمغ‌آباد، کهوان، زیاران، قشلاق، باقرآبادترک و اسلام‌آباد می‌شود.

ساخت 15 مسکن شهری برای اقشار محروم آبیک

علی‌نسایی اضافه کرد: به بیش از سه هزار و 500 خانوار در روستاها تسهیلات ارزان‌قیمت برای ساخت مسکن روستایی با نظارت بنیاد مسکن و مشارکت مالکان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به واگذاری زمین از سوی اداره راه و شهرسازی، ساخت پروژه 15 واحدی مسکن شهری برای اقشار محروم و کم‌درآمد در شهر آبیک عملیاتی می‌شود.

این مسئول به پرداخت تسهیلات مسکن روستایی به 300 واحد در روستاها طی امسال اشاره و تصریح کرد: پیش‌بینی شده در سال جدید میزان تسهیلات از 250 میلیون ریال به 400 میلیون ریال افزایش یابد.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان آبیک افزود: به مالکان بیش از 20 واحد مسکونی خسارت‌دیده بر اثر سیل اخیر در روستاهای شهرستان آبیک، 400 میلیون ریال تسهیلات و 150 میلیون ریال کمک‌های بلاعوض پرداخت می‌شود.

علی‌نسایی ادامه داد: از زمان فعالیت بنیاد مسکن در شهرستان آبیک تاکنون، حدود 120 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های هادی هزینه شده است.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.