به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی قزوین، سرهنگ بیژن خدایی روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: با انجام اقدمات اطلاعاتی و فنی مشخص شد فردی سابقه دار با یک دستگاه خودرو قصد انتقال ماده مخدر تریاک از استان های غربی به استان های مرکزی کشور دارد.
وی اضافه کرد: بلافاصله موضوع در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه قرار گرفت و ماموران انتظامی با کنترل مسیرهای ارتباطی موفق به شناسایی یک دستگاه خودروی نیسان وانت در شهرستان کرمانشاه شده و آن را متوقف کردند.
به گفته سرهنگ خدایی در بازرسی ماموران از خودرو 20 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

***خودروی سواری حامل تریاک در آزادراه قزوین - زنجان توقیف شد
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: خودروی سواری ال 90 با 2 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در آزادراه قزوین - زنجان توقیف شد.
خدایی افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان هنگام کنترل خودروهای عبوری در عوارضی آزاد راه قزوین – زنجان به یک دستگاه ال 90 با 2 سرنشین مشکوک شده و خودرو را جهت بازرسی متوقف کردند.
این مسئول انتظامی اضافه کرد: ماموران در بازرسی از خودرو 2 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و 2 سرنشین خودرو را دستگیر کردند.
به گفته سرهنگ خدایی متهمان پس از انتقال به مقر پلیس و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
6101*9925
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.