به گزارش ایرنا، محمود علی محمدی روز پنجشنبه در دیدار با کارکنان بهزیستی استان قزوین افزود: سازمان بهزیستی در سال جاری باید تلاش کند تا در جامعه هدف به خصوص زنان سرپرست خانوار اقدامات اقتصادی و توانمندسازی را پیگیری کند.
وی با بیان اینکه شرکت فیروز قزوین با بکارگیری از ظرفیت معلولان در کشور پیشرو است، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت معولان برای تحقق و توسعه رونق تولید جزء الویت استان محسوب می شود و باید حمایت لازم در این خصوص انجام شود.
علی محمدی تاکید کرد: یکی از اتفاقات خوبی که مورد استقبال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گرفته موضوع جوانگرایی است که قطعا موجب بهبود کارایی در سازمان می شود.
مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه به معوقات 6 ماهه اضافه کار پرسنل اشاره کرد و گفت: برخی کاستی و کمبودها به محدودیت های بودجه برمی گردد که امیدواریم سیاست های کلان بهزیستی بتواند پاسخگوی دغدغه های موجود باشد.
علی محمدی همچنین گفت: مشکلات حقوق و دستمزد نباید روی کیفیت کار پرسنل تاثیر بگذارد و در همه جای کشور کم و بیش چنین مشکلاتی وجود دارد.
وی با بیان اینکه کارهای بهزیستی با نشاط هرچه بیشتر درحال انجام است و این توفیق خدمت نصیب هرکسی نمی شود، گفت: کارمندان بهزیستی و کمیته امداد نباید خودشان را صرفا یک کارمند ببینند و باید با عشق و روحیه انقلابی بعد از اتمام ساعت اداری نیز به امورات رسیدگی کنند.
9925/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.