به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز سه شنبه در آئین تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی قزوین با اشاره به پست جدید فرمانده سابق انتظامی قزوین در حوزه امور اتباع در وزارت کشور،افزود: میهن اسلامی ما در حوزه اتباع بیگانه مشکلات بسیاری دارد و ما نیازمند سازوکاری مناسب در این حوزه هستیم که امیدواریم سردار مهدی محمودی در پست جدید اقدامات خوبی را در این حوزه انجام دهند.
وی با بیان اینکه کشور دچار مشکلات اقتصادی است و دشمنان برای سوء استفاده از این موضوع نهایت تلاش خود را به کار گرفته اند، اظهار داشت: با وجود همه هجمه های امنیتی در دی ماه سال 96 فرماندهی انتظامی قزوین بسیار خوب توانست بدون خسارت این موضوع را ساماندهی کند.
زاهدی در رابطه با اشاره به انتصاب سرهنگ مهدی حاجیان به عنوان فرمانده انتظامی جدید قزوین گفت: وی نیرویی جوان و البته با تجربه ای است که امیدواریم بتواند در حفظ و توسعه نظم و امنیت استان موفق باشد.
استاندار قزوین به وجود امنیت به عنوان مهم ترین اساس هر اجتماع و جامع اشاره کرد و گفت: این موضوع باعث شده تا وظیفه اصلی هر حکومت و نظامی در دنیا برقراری نظم و امنیت برای شهروندان خود باشد.
وی با تقدیر از خدمات پلیس،گفت: نیروی انتظامی در جامعه وظایف متعددی بر عهده دارد و همواره در غم و شادی پای کار است تا همواره نظم و امنیت در جامعه جاری شود.
این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: در استان قزوین همواره یک انسجام، همکاری و هماهنگی خوبی بین اعضای شورای تامین برقرار بوده است که امیدواریم این رویه کماکان تداوم داشته باشد.
9925*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.