منوچهر حبیبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در جریان بازدید از محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین که برای برگزاری نمایشگاه بهاره آماده می شود،افزود: نمایشگاه های بهاره در مراکز همه شهرستان های استان برپا می شود.
وی با اشاره به افزایش خرید مردم در آستانه نوروز، اظهار داشت: این نمایشگاه ها با هدف تسهیل شهروندان در دسترسی به کالاهای مورد نیاز و اقلام اساسی حداقل به مدت یک هفته برپا خواهند بود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: تلاش شده است تا در این نمایشگاه ها، کالاهای مرغوب و با کیفیت که از تولیدات داخلی هستند، به مردم عرضه شود.
حبیبی اظهار داشت: اقلام اساسی همچون برنج، گوشت سفید و قرمز،شکر و چای در کنار آجیل و پوشاک از جمله محصولات و کالاهایی هستند که در نمایشگاه های بهاره عرضه می شوند.
وی از تشدید نظارت و کنترل بازار در ایام منتهی به پایان سال خبر داد و گفت: بازرسان دستگاه های صنعت،معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی حضور فعال و مستمری در سطح بازار و واحدهای صنفی دارند تا از تخلفات احتمالی همچون گران فروشی، کم فروشی و احتکار جلوگیری کرده و با متخلفان به موجب قانون برخورد کنند.

** قزوین با هیچ گونه کمبودی از ناحیه کالاهای اساسی روبرو نیست
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین همچنین گفت: با اطمینان خاطر به مردم اعلام می کنیم که در استان همچون کشور با هیچ گونه کمبودی از ناحیه کالاهای اساسی روبرو نیستیم.
وی با بیان اینکه به میزان کافی و حتی بیش از نیاز تقاضا اقلام اساسی از جمله مرغ، گوشت قرمز، تخم مرغ، شکر، برنج، چای، روغن و میوه در انبارها و سردخانه های استان ذخیره سازی شده است بنابراین از شهروندان می خواهیم جای نگرانی نداشته باشند و از خرید بیش از مقدار مورد نیاز خودداری کنند تا زمینه ای برای سودجویان که درصدد کسب سوءاستفاده و اخلال در بازار هستند، بوجود نیاید.
حبیبی همچنین گفت: توزیع میوه شب عید (پرتقال و سیب) با قیمت ستاد تنظیم بازار در نقاط مختلف استان از 25 اسفند ماه جاری در مراکز و غرفه های سیار که نشانی آنها توسط رسانه ها اعلام می شود، آغاز خواهد شد.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.