به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین ، محمود احمدی روزپنجشنبه افزود: این طرح همزمان با سراسر کشور از هفتم اسفند آغاز شد.
وی اظهار داشت: حمایت از مصرف کننده و اقشار ضعیف، سالم سازی فضای کسب و کار، نظارت و کنترل مفید و قانونمند بر توزیع و مواجهه قانونی، قاطعانه، سریع و دقیق با تخلفات احتمالی از جمله اهداف طرح نظارت نوروز ٩٨ است.
احمدی افزود: در صدد هستیم تا تشدید نظارت، به تسهیل کسب و کارهای نوروزی بینجامد و آرامش بازار را حتی با نیّت خیر ساماندهی و نظارت، برهم نزنیم..
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین با بیان اینکه بخش عمده ای از کسبه، افراد متدین و متشرع هستند، گفت: حوزه مأموریت بازرسان تعزیرات شامل افراد محدودی می شود که با سودجویی، موجبات نارضایتی مردم و آسیب به جامعه را فراهم می کنند.
این مقام مسئول محدوده اجرای طرح نوروز 98 را تمام استان عنوان کرد و گفت: در شهرستان‌هایی که شعب سازمان تعزیرات مستقر نیستند، این طرح با همکاری سازمان صمت و اتاق اصناف اجرا می شود.
وی از مردم خواست که در روزهای پایانی سال، شکایت ها و گزارش های خود را به سامانه 135 تعزیرات و 124 سازمان اصناف اعلام کنند.
6104/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.