افشین پیرنون در این خبر با اشاره به ثبت تردد 21 میلیون و 261 هزار وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی استان در بهمن‌ماه سال جاری،گفته است: این حجم از تردد در آزادراه‌های استان، گواهی بر اهمیت نقش آزادراه‌ها به عنوان شریان‌‌های اصلی تردد کشور است.
وی اضافه کرده است: از سوی دیگر از مجموع کل تردد شمارش شده، قزوین پذیرای 2 میلیون و 528 هزار و 300 تردد معادل 9/11 درصد وسایل‌نقلیه سنگین کشور بوده و این موضوع جایگاه استراتژیک قزوین را در جابجایی بار و مسافر متمایز می‌سازد.
اظهارات عضو شورای اسلامی شهر قزوین در خصوص واگذاری دولتخانه صفوی به شهرداری از دیگر مطالب این شماره ولایت است.
فرج الله فصیحی رامندی در این رابطه گفته است: شهرداری می‌تواند ظرف پنج سال دولتخانه صفوی را به طور کامل بازسازی و آن را به مکانی قابل بهره‌برداری برای همشهریان، هموطنان و گردشگران خارجی تبدیل کند.
همچنین در مطلب دیگری از این نشریه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفته است دونرخی بودن قیمت مرغ سبب تشکیل صف شده است.
برگزاری تور دوچرخه سواری با هدف افزایش نشاط اجتماعی توسط میراث فرهنگی قزوین، سخنان سعید شیخی کارگردان جوان قزوین با تیتر تئاتر در قزوین با مشکلات زیادی روبه رو است است و تاثیرات ورزش در سلامتی و افزایش طول عمر از دیگر عناوین این شماره ولایت است.
روزنامه ولایت به مدیرمسئولی سید عبدالعظیم موسوی و سردبیری محمد حسن سلیمانی در قزوین منتشر می شود.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.