مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت و بازسازی سوریه با اشاره به توانمندی‌های آبیک خطاب به صاحبان سرمایه گفت: چنانچه تجار و صاحبان سرمایه تمایل به همکاری در بازسازی و سرمایه گذاری با کشور سوریه داشته باشند، مسئولیت تامین امنیت را برعهده خواهیم گرفت .

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین،‌ سردار نوعی‌اقدام  در نشست صمیمی با شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌میرامینی امام جمعه شهر آبیک، فرمانده سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان و جمعی از مسئولان شهرستان و خواهران نخبه بسیجی در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار کرد: زمانی که از خارج از کشور به ایران نگاه می کنیم، ایران اسلامی را  با عزت، اقتدار و با قدرت مشاهده می‌شود و رگه‌ها  و شکاف‌های مویرگی موجود در کشور اصلا به چشم نمی‌آید و به هیچ عنوان دشمن تفکیک نکرده که بتواند یا بخواهد روی افراد و مسئولان حساب باز کند.

مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت ادامه داد: تمام دنیا در سوریه در برابر ما ایستاده بود و خدا پیروزی مطلق به ایران اسلامی عطا کرد؛ ساده‌ترین دلیل پیروزی این است که در مقاومت، دنیا به آنچه می‌خواست دست نیافت و ما آنچه می‌خواستیم، همان شد.

سردار نوعی‌اقدام اضافه کرد: زمانی که امام راحل استراتژی نه شرقی نه غربی را اعلام کرد، قدرت سوم جهان شکل گرفت و دشمن با مطلع شدن از این استراتژی متوجه شد همین که این انقلاب به شرق و غرب وابسته نیست و روی پای خود ایستاده است قدرت سوم جهان است و از همان روز دشمنان به دنبال نابود کردن و کانالیزه کردن و تضعیف این قدرت سوم بودند.

سردار نوعی‌اقدم ادامه داد: داعش دو شکست متحمل شد که شامل شکست اعتقادی و نظامی بود و نتوانست اراده ما را هدف قرار دهد.

مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت و بازسازی سوریه با بیان این تئوری که در هر مبارزه‌ای اگر سرزمینی تصرف شود، تثبیت نشود، دشمن مجدداً تصاحب می‌کند، تصریح کرد:  ایران اسلامی مسئول بازسازی سوریه شده است.

 

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.