عبدالحمد زاهدی در این مراسم اضافه کرد: برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در قزوین روش خوبی برای انتقال دستاوردها و رویدادهای 40 ساله نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی است.
وی ادامه داد: حضور گروه‌های مختلف دولتی، مردمی و دانش ‌آموزی موجب شده در این نمایشگاه فضای خوبی ایجاد شود که این‌ها نشاط اجتماعی را تقویت می‌کند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین نیز در این مراسم گفت: این نمایشگاه باید بتواند با عکس، نوشته و رو‌ش‌های مختلف هنری از جمله نقاشی، کاردستی، عکس، فیلم و یا هر هنر دیگری توسط دانش‌آموزان، روزهای انقلاب را برای نسل جوان و نوجوان تداعی کنند و در حقیقت برگ‌های زرین انقلاب در عرصه‌های مختلف همچون اقتصاد مقامتی، دفاع مقدس ‌را به خوبی به مردم معرفی کند.
به گفته آیت الله عبدالکریم عابدینی، این نمایشگاه شور، نشاط و خلاقیت ایجاد کرده و سعی دارد دستاوردها و سیر انقلاب را برای مردم بازگو کند.
دولت، سهامدار خودروسازی است؛ نباید قیمت‌گذاری کند به نقل از نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، اجرای محدودیت‌های ترافیکی برای خودروهای شخصی در قزوین از سوی شهرداری، تحقق 85 درصدی درآمدهای مالیاتی استان در سال جاری و افتتاح مرکز سرپناه شبانه‌ بانوان در قزوین از دیگر عنوان های روزنامه ولایت است.
روزنامه ولایت به مدیرمسئولی سیدعبدالعظیم موسوی و سردبیری محمدحسن سلیمانی شنبه تا چهارشنبه هر هفته منتشر می شود.
8054/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.