فرماندار شهرستان آبیک گفت: 53 میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی در شهرستان آبیک صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، شهرام احمدپور در همایش فرهنگ کار و اقتصاد مقاومتی شهرستان آبیک اظهار کرد: در شهرستان آبیک 53 میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی صورت گرفته که سه شرکت دیگر خارجی هم پیگیر فعالیت خود هستند که شرایط امنیت اقتصادی برای فعالان را فراهم می‌آوریم.

وی افزود: امروز در شهرک صنعتی کاسپین یک شهرستان آبیک شرکت‌هایی هستند که تولیداتی دارند و پابه پای کشورهای بزرگ دنیا اقدام به تولید می‌کنند.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: شرکت‌های مذکور در شهرستان آبیک، محصولاتی دارند که به کشورهای دیگر صادر می‌کنند و این صادرات قابل توجه است که بیانگر توجه به دانش بومی و مهندسی معکوس و ساخت تجهیزات است.

احمدپور اضافه کرد:  در شهرستان آبیک برخی برندهای معروف در حوزه صنعت و تولید مشغول به فعالیت هستند.

وی ایجاد تغییرات اساسی در حوزه فرهنگ کار را ضروری خواند و خاطرنشان کرد: فعالان عرصه و بخش خصوصی باید وارد فضای کسب و کار شوند و دولت هم باید با حمایتهای کلی و عمومی، از فعالان بخش خصوصی پشتیبانی کند.

این مسوول تصریح کرد: پس از اجرای اصل 44 قانون اساسی مبنی بر واگذاری شرکت‌های دولتی به بخش خصوصی، برخی شرکت‌ها به اهلش و دغدغه‌مند تولید سپرده نشد و حجم عظیمی از صنایع که برند بودند، کارآیی خود را از دست دادند که در شهرستان آبیک هم این مهم وجود داشته است.

فرماندار شهرستان آبیک اذعان کرد: باید بینش و نگرش در تولید و ثروت تامین معیشت را به روز رسانی کنیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.