به گزارش روز یکشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قزوین، علی صفری در دیدار با رییس پلیس راهور استان افزود: بلوارهای صنعت، آیت الله ابوترابی و آیت الله خامنه ای از نقاط پر ترافیک و سنگین شهر قزوین محسوب می شوند که ساماندهی آنها از برنامه های اولویت دار شهرداری برای سال آینده خواهد بود.
شهردار قزوین با بیان اینکه برای ایجاد زیرساخت های ترافیکی همانند عریض کردن خیابان و پل ها در مرکز شهر با محدودیت هایی روبرو هستیم، خاطرنشان کرد: اعمال برخی محدودیت های ترافیکی جهت تردد خودروهای شخصی در مرکز شهر می تواند تا حدودی گره گشای معضل ترافیکی باشد و برای انجام این کار نیز نیازمند همراهی و تعامل با پلیس راهور هستیم.
این مسئول در ادامه گفت: هر اقدام و برنامه ای اگر بدون هماهنگی لازم بین سازمان ها و نهادهای ذیربط انجام شود، بدون شک منجر به نتیجه مطلوب نخواهد شد.
شهردار قزوین راز موفقیت طرح های ترافیکی را در گرو تعامل شهرداری و پلیس راهور دانست و گفت: هماهنگی و هم افزایی پلیس و مجموعه مدیریت شهری از موضوعات مهم و تاثیرگذار در دستیابی و رسیدن به اهداف ترافیکی است.
وی، ساماندهی خیابان پیغمبریه را یکی از نمونه های موفق همکاری ترافیکی شهرداری و پلیس راهور دانست و یادآور شد: اجرای طرح های موفق بیانگر آن است که در فضای گفت و گو و تعامل بین دستگاه ها، امور به بهترین شکل انجام می شود.
صفری اظهار داشت: تاکنون همکاری خوبی بین مجموعه مدیریت شهری و پلیس راهور قزوین وجود داشته که امیدواریم این روند همچنان استمرار داشته باشد.
صفری در پایان گفت: مجموعه مدیریت شهری قزوین آمادگی دارد تا در فضای تعاملی، اقداماتی انجام دهد تا شهروندان مشکلات کمتری در تردد داشته باشند.

** تلاش پلیس راهور کمتر دیده می شود
رییس شورای اسلامی شهر قزوین نیز در دیدار با رییس پلیس راهور استان گفت: همکاری مثبت و موثر پلیس با مجموعه مدیریت شهری در زمینه موضوعات مشترک شایسته قدردانی است.
حکمت الله داودی با بیان اینکه تلاش و زحمات پلیس راهور همواره در امور مدیریتی شهرها کمتر دیده می شود، خاطرنشان کرد: مجموعه خدماتی شهر نیازمند وجود پاسگاه راهور است تا ضمن خدمات‌رسانی روان و تسریع به شهروندان، شاهد تلاش و زحمات پلیس راهور نیز باشیم.
داودی تصریح کرد: با همکاری معاونت ترافیک شهرداری، پلیس راهور و اورژانس و با استفاده از ظرفیت مرکز کنترل ترافیک، برای کاهش تصادفات جرحی و فوتی در شهر باید برنامه ریزی منسجم و مدونی داشته باشیم.
8054*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.