فرماندار آبیک گفت: واگذاری مدرسه امام‌رضا(ع) زیاران احداثی آستان‌قدس رضوی به حوزه علمیه برادران شهرستان در مرحله پیگیری قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، شهرام احمدپور در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک اظهار کرد: درباره واگذاری مدرسه امام‌رضا(ع) روستای زیاران احداثی آستان‌قدس رضوی برای راه‌اندازی حوزه علمیه برادران شهرستان آبیک با اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین رایزنی شده که تاییدیه اولیه واگذاری انجام شده است.

وی افزود: بخشی از فضای ساختمان مدرسه امام رضا(ع) تخریب شده که برای بازسازی و تعمیر، به چهار میلیارد ریال و یا بیشتر اعتبار نیاز دارد.

فرماندار آبیک با بیان اینکه افراط و تفریط، تربیت فرزندان را با مشکل مواجه کرده، ادامه داد: به دلیل وجود مشغله‌های متعدد و تنگناهای معیشتی درخانواده‌ها و دغدغه‌های مختلف معلمان، در زمینه مهارت‌آموزی دانش‌آموزان کار نشده است.

احمدپور اضافه کرد: یکی از دلایل ضریب افزایش آسیب‌های اجتماعی، عدم مهارت‌آموزی دانش‌آموزان در مدارس است.

وی خاطرنشان کرد: ملاک تحصیل در بیشتر خانواده‌ها مدرک‌گرایی شده و در زمینه ارتقای شاخص سواد دغدغه ندارند.

این مسؤول با اشاره به فراکسیون قوی معلمان در مجلس اذعان کرد: در این فراکسیون در زمینه جایگاه و شأنیت معلمان اقدامی صورت نگرفته است.

فرماندار آبیک افزود: مسؤولان شهرستان آبیک با همفکری و مساعدت یکدیگر، تلاش می‌کنند شرایط حداقلی را برای نیازمندان این شهرستان فراهم کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.