به گزارش ایرنا منصور جلیلوند روز شنبه در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی برای ارایه هرگونه آموزش مهارتی در سطح کشور باید مجوز فنی وحرفه ای اخذ شود در حالیکه بسیاری از سازمان ها و نهادهای استان بدون مجوزهای مربوط به ارایه آموزش های فنی و حرفه ای اقدام کرده اند.
وی گفت: متاسفانه موسسه های جهاد دانشگاهی، کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آموزش و پرورش، خانه کارگر، شهرداری ها، نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد و موسسات خصوصی بدون مجوز به آموزش های فنی و حرفه ای اقدام کرده و استانداردها و چهارچوب های لازم را در این زمینه رعایت نمی کنند.
جلیلوند افزود: حدود 180 آموزشگاه آزاد در استان ارایه آموزش های فنی و حرفه ای به 2 هزار نفر را برعهده دارند که موازی کاری ها و دخالت سایر موسسات در کار فنی و حرفه ای بقای این آموزشگاه ها را به خطر انداخته است.
این مسئول گفت: از مدیریت ارشد استان انتظار می رود جلوی این موازی کاری ها و ورود موسسات مرتبط در آموزش های فنی و حرفه ای گرفته شود و یا از موسسه های متقاضی در این امر کسب مجوزهای لازم از سازمان فنی و حرفه ای درخواست گردد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.