علی صفری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، شهرداری را نهادی زنده و پویا برشمرد و افزود: با توجه به اینکه این نهاد در خط مقدم خدمت رسانی به مردم قرار دارد لازم است نمودار پویایی آن هم روند صعودی داشته باشد.
این مدیر شهری با بیان اینکه برای حفظ پویایی باید همواره تحول را پذیرفت و متحول شد، ادامه داد: در فلسفه زایش، هر آمدنی با رفتنی همراه بوده و آمدن ها و رفتن های مدیران نیز باید با نگاهی شیرین و تحول آفرین بررسی شود.
صفری تاکید کرد: کسانی که به کلیت سیستم می اندیشند و مسئولیت را یک وظیفه مقدس و فرصتی برای خدمت می دانند بدون شک آمدن فرد دیگر را آن قدر شیرین می بینند که تلخی رفتن خود را با لذت تحمل کنند.
شهردار قزوین با اشاره به اینکه مدیران، آمدن فرد دیگر به جای خود را باید فرصتی برای خدمتگزاری بیشتر قلمداد کنند، یادآور شد: افراد نباید رفتن خود را به مفهوم حذف شدن بدانند بلکه نقطه آغاز حرکتی نو و بهره مندی از تجربه گران خود در سنگر دیگر قلمداد کنند.
به گفته وی، افرادی که کار خود را دوست داشته و به شهرداری تعصب دارند، مدیران و کارکنان موفقی در سیستم خواهند بود.
صفری با اشاره به اینکه در هنگامه سختی روزگار افراد باید شکرگزار حضور خود در شهرداری برای خدمت رسانی به مردم باشند، تصریح کرد: این مساله که می توانیم با اقدامات خود مرتفع کننده بخشی از نیازهای جامعه باشیم، نعمت بزرگی است که دعای مردم را برای ما نیز به همراه خواهد داشت.
این مسئول در ادامه با بیان اینکه هیچ مدیری در سیستم شهرداری حذف نخواهد شد، تاکید کرد: همه افرادی که دل در گرو خدمت داشته و دلشان برای خدمتگزاری به مردم می تپد می توانند در سنگرهای مختلف شهرداری به فعالیت بپردازند.
وی به نیروهای جوان، خلاق و باانگیزه موجود در شهرداری قزوین اشاره کرد و اظهار داشت: در چرخه مدیریت شهری فرصت خدمتگزاری به مردم برای جوانان باید فراهم شود و در این راه نیز از تجربه مدیران با تجربه و پیشکسوت نیز به نحو شایسته نیز بهره مند شد.
صفری در پایان به ایجاد و شکل گیری ائتلافی قدرتمند در شهرداری جهت ارایه خدمت به شهروندان تاکید و افزود: امیدواریم در کنار نیروهای جوان، خوش فکر و با انگیزه و بهره مندی از تجربه بی نظیر و گران سنگ مدیران پیشکسوت و با سابقه، فضای کار و تلاش را برای مردم بیش از پیش در شهر مهیا کنیم.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.