به گزارش ایرنا، علی اکبر صالحی روز یکشنبه در حاشیه کنگره سه هزار شهید استان قزوین در جمع خبرنگاران افزود: برگزاری این کنگره ها قبل از هر چیز تنبه و تذکری به خود مسئولان است و موجب می شود قدر امنیت و اقتداری که به برکت خون شهدا به دست آمده است را بیشتر بدانند.
وی اضافه کرد: هرچقدر یاد و خاطره شهدا را بیشتر زنده نگه داریم در حقیقت به خود نیکی کرده و زمینه برخورداری از یک حیات طیبه و پاک را فراهم نموده ایم.
صالحی افزود: اگر رشادت ها و جانفشانی ها شهدا نبود، امروزه در تامین کوچکترین تجهیزات و ابزارها به کشورهای بیگانه نیازمند بودیم و می بایست با ذلت و بردگی استکبار جهانی برای رفع نیازهای کشور اقدام کنیم.
معاون رییس جمهوری ادامه داد: اگر روزی یاد و نام شهدا در جامعه فراموش شود آن زمان روز عقب گرد و فراموشی و از دست دادن عزت و سربلندی است و باید خود را برای فرو رفتن در خواب غفلت بسیار سرزنش کرد.
وی ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری این کنگره گفت:امیدواریم مردم قزوین با پیام انسان ساز، فرهنگی و الهی شهدا در این کنگره بیشتر آشنا شده و بتوانند با بهره گیری از این فضا زمینه برخورداری بیشتر از حیات طیبه و پاک را برای خود فراهم سازند.
کنگره سه هزار شهید استان قزوین از امروز تا 24 آبان ماه در شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برپا شده است.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.