به گزارش ایرنا، سردار پاسدار ابوالفضل شکارچی روز سه شنبه در یادواره 1200 شهید شهرستان قزوین که در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد با بیان اینکه یادواره های شهدا مسئولیت پذیری ما را افزایش داده و مسیر انقلاب را برای نجات مستضعفان عالم فراهم می کند، افزود: خون های زیادی برای این کشور ریخته شده و باید با مطالبه گری همه ما جلوی هرگونه سوء استفاده از آنها را بگیریم.
وی با اشاره به جانفشانی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و اشتیاق آنان به شهادت،گفت: در زمان انتخاب و آماده سازی نیروها برای عملیات کربلای چهار و پنج در شلمچه که باید شجاع ترین و متعهد ترین باتجربه ترین افراد انتخاب می شدند نزدیک یک ماه با ازدحام سربازان برای حضور در این عملیات که احتمال شهادت در آن بسیار زیاد بود مواجه بودیم.
معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در شرایط بسیار سختی که خود از قبل به عاقبت آن آگاهی داشتند در راه حفظ سرزمین خود تا نثار خون از پای ننشستند اما امروز عده ای غافل از تمام این خون ها، دنبال شهوت قدرت و ثروت بوده و تنها به اشغال پست و مسئولیت ها فکر می کنند.
شکارچی با بیان اینکه درخت بارور انقلاب اسلامی فراز و نشیب های زیادی را در مسیر خود طی کرده است،خاطرنشان کرد: جوانانی که از خون همان شهدا به ثمر نشسته و به نهالی تنومند تبدیل شده اند ظرفیت بزرگی برای حفظ و تداوم انقلاب و آرمان های آن هستند.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: در زمان جنگ تحمیلی، برای تهیه نارنجک های ساده جنگی هم باید از چندین واسطه عبور می کردیم و با حداقل امکانات و تجهیزات نظامی در واقع با 30 کشور دنیا مقابله می کردیم اما امروز پس از 40 سال به مدد پیشرفت های علمی و نظامی جوانان مومن ایران، کوچک ترین وابستگی به تجهیزات نظامی کشورهای دیگر نداریم و گلوله های رزمندگان ایرانی با هزاران کیلومتر فاصله از مرز کشور به اهداف دشمن می خورد.
معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه عده ای در داخل کشور با سرسپردگی به آمریکا و متحدانش اجازه رشد و پیشرفت بیشتر به کشور نمی دهند،اظهار داشت: دشمنان ایران در شرایطی بازداشت یک جاسوس در ایران را بهانه ای برای نقض حقوق بشر در ایران می کنند که هر روز صدها کودک در یمن به طرز فجیعی کشته شده و آن گاه انواع و اقسام پشتیبانی ها از رژیم خبیث آل سعود می شود.
شکارچی با بیان اینکه شهدای هشت سال دفاع مقدس از سیم خاردارهای نفس عبور کرده و به اوج مراتب تعالی رسیدند،گفت: امروز هم اگر آسیبی به ایران وارد نمی شود به خاطر مسیری بوده که این شهدا طی کردند و ما هرچه بیشتر شهید می دهیم گویی قدرت ما بیشتر می شود.
این مسئول در ادامه با بیان اینکه امروز تهدید دشمن رنگ دیگری گرفته و آنان به جنگ شناختی و عملیات روانی علیه ما اقدام کرده اند، گفت: دشمن با این ترفند مرتب جوانان ما را تحت کنترل قرار می دهد و مقابله با این تاکتیک جنگی به تفکر و بصیرت عمیق نیازمند است.
وی یادآور شد: جنگ نرم خطری سهمگین بوده و به مرز هشدار رسیده است به گونه ای که دشمن همه دستاوردهای انقلاب را که همچون کوه استوار است شبیه کاه و تمام ضد ارزش ها را شبیه عالمی نورانی به جوانان نشان می دهد.
شکارچی با تاکید بر جدی گرفتن این صحنه جنگ، گفت: این صحنه به مراتب خطرناک تر و پیچیده تر از جنگ نظامی است و کمترین کوتاهی ما پیروزی دشمن را به دنبال دارد.
این مسئول تصریح کرد: شریعت، ولایت و انسجام مردم سه رکن اساسی هستند که آسیب به آنها می تواند نظام جمهوری اسلامی را با خطر مواجه کند.
شکارچی افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی در اوج قدرت خود قرار دارد و با پیوند با امت و ولایت دهان آمریکا، اسراییل و عوامل آنها را خرد خواهد کرد.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.