به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، اکرم نجفی ارتقای سطح علمی دهیاران و آشنایی بیش تر آنان با مدیریت روستایی را از اهداف مهم برگزاری این آزمون اعلام کرد.
این مسئول ادامه داد: دوره آزمون مکاتبه ای دهیاران قزوین با هدف ارتقای سطح علمی دهیاران و آشنایی با مدیریت روستایی در 2 گروه دهیاران حین خدمت و بدو خدمت در محل ساختمان سالن ورزشی پیام نور استان برگزار می گردد.
به گفته وی، این آزمون از سوی دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری و با نظارت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برگزار می شود.
نجفی با اشاره به اهمیت آموزش و تحقق در عرصه توسعه، تصریح کرد: برگزاری دوره های آموزش غیرحضوری با هدف صرفه جویی در زمان و هزینه های آموزشی و بهره مندی تعداد بیشتری از دهیاران از محتوای مورد آموزش طراحی و اجرا خواهد شد.
نجفی در ادامه یادآور شد: منابع این آزمون شامل کتاب های حقوقی و قوانین روستایی جلد 1 و 2 به منظور آشنایی و افزایش سطح آگاهی با وظایف شغلی در زمینه مسائل فنی، عمرانی، امور مالی، مدیریت پسماند، مدیریت بحران، قوانین و مقررات شورا و دهیاری است.
مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین در پایان اضافه کرد: رتبه های برتر این آزمون برای شرکت در المپیاد علمی دهیاران کشور اعزام می شوند.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.