علی پرزحمت روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:این تعداد تخلف از ابتدای سالجاری تاکنون در زمینه گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، صادر نکردن فاکتور، درج نکردن قیمت و قاچاق کالا شناسایی شده است.
وی با اشاره به طرح ویژه نظارت بر بازار ادامه داد: در این طرح نیز تاکنون 700 مورد بازرسی از انبارها، واحدهای صنفی، انبارداران و عمده فروش ها صورت گرفت و 35 پرونده اعلام نکردن موجودی انبار، 6 پرونده احتکار و 11 پرونده اختفا و امتناع از عرضه کالا در تعزیرات حکومتی تشکیل شد.
پرزحمت یادآور شد: دوهفته گذشته یک انبار مواد شوینده که به جرم احتکار توسط بازرسان سازمان صنعت کشف شده بود بعد از صدور رای قضایی با قیمت مصوب وارد بازار شد و به زودی 2 انبار دیگر مواد شوینده، پکیج و قطعات خودرو نیز با نرخ مصوب سازمان حمایت از مصرف کنندگان در بازار عرضه خواهد شد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: خوشبختانه با تشدید طرح نظارت بر بازار تخلفات صنفی و احتکار و اختفای کالاها کمتر شده، به گونه ای که از هفته گذشته تاکنون میزان کشف و شناسایی تخلف صنفی و انبارهای احتکار و اختفا سیر نزولی یافته است.
وی اظهار داشت: هدف از رصد بازار نظارت بر قیمت کالاهای اساسی و جلوگیری از تخلفات صنفی است که توسط گشت های مشترک سپاه،تعزیرات، نیروهای انتظامی و گزارش های مردمی صورت می گیرد.
120 بازرس افتخاری و ثابت، کار نظارت بر 16 اتحادیه و 32 هزار واحد صنفی را در استان قزوین برعهده دارند.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.