پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

دیدار پژوهشگران نمایندگی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در قم با آیات عظام- 1

آیت الله العظمی مظاهری: آنچه به امام منتسب است، ذخیره الهی است و باید حفظ شود

آیت الله العظمی مظاهری در این دیدار، پس از استماع گزارشی از وضعیت پژوهشی و آموزشی مؤسسه تظیم و نشر آثار امام خمینی، اظهار داشتند: حضرت امام در علوم اسلامی متخصص بودند و درس‌های ایشان باید مثل چشمه جوشان از خود آب حیات داشته باشد، آب علم داشته باشد. شاگردهای حضرت امام افتخار می‌کنند که شاگرد این مرد بودند.

در آستانه بیست و دومین سالگرد ارتحال جانسوز عبد صالح خدا امام خمینی(س)، مدیران و پژوهشگران مؤسسة تنظیم و نشر آثار آن بزرگوار در نمایندگی قم در پی سلسله دیدارهای خود با مراجع بزرگوار تقلید و عالمان عالیقدر حوزه علمیه در سفری به اصفهان با آیت الله العظمی مظاهری دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، آیت الله العظمی مظاهری در این دیدار، پس از استماع گزارشی از وضعیت پژوهشی و آموزشی مؤسسه تظیم و نشر آثار امام خمینی، اظهار داشتند: حضرت امام در علوم اسلامی متخصص بودند و درس‌های ایشان باید مثل چشمه جوشان از خود آب حیات داشته باشد، آب علم داشته باشد. شاگردهای حضرت امام افتخار می‌کنند که شاگرد این مرد بودند.

آیت الله مظاهری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: باید اینهایی که مربوط به حضرت امام است، مثل بیت حضرت امام، باید جدّاً حفظ بشود، الگو است، یک ذخیره الهی است و باید حفظ شود.

لازم به ذکر است، این برنامه ادامه حرکت سال گذشته نمایندگی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در قم است که دیدارهایی با حضرات آیات صافی گلپایگانی، موسوی اردبیلی، جوادی آملی، یوسف صانعی و هاشمی رفسنجانی انجام داده بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.