در دیدار کارکنان و مسئولان مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) نمایندگی اصفهان با هنرمند نگارگر استاد بدرالسماء، از شخصیت و آثار وی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار جماران، در این دیدار که به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس کمساری» مسئول این مؤسسه و در آستانه برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی مهر و تکریم هنرمندان همکار مؤسسه، با حضور در نمایشگاه شخصی استاد رضا بدرالسماء، برگزار شد، ابتدا استاد بدر السماء، تاریخچه‌ای از سابقه هنری و تخصصی خود را در رشته آبرنگ و نگارگری برشمارد و سپس تعدادی از تابلوها و آثار نفیسی که به چاپ رسیده بود را شرح داد.

وی همچنین، سخنانی را درباره آثاری که به سفارش مؤسسه اصفهان در سال‌های گذشته خلق کرده ایراد کرد و گفت: در حال حاضر آثار مذکور در موزه دائمی نگارستان امام خمینی(س) اصفهان در معرض دید علاقه‌مندان است.

در ادامه، مسئول مؤسسه اصفهان ضمن تقدیر و تشکر از میهمان نوازی استاد بدرالسماء، وی را مورد تشویق قرار داد و از خلق آثار فاخر با مضامین معنوی و مذهبی و همچنین آثاری که با مضامین بلند قیام الهی امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی آفریده، به نیکی یاد کرد.

حجت الاسلام کمساری همچنین از استاد بدرالسماء خواست فعالیت خود را در گسترش هرچه بیشتر افکار و اندیشه‌های انسان‌ساز حضرت امام خمینی(س) ادامه دهد.

استاد بدرالسماء در حال حاضر در زمره هنرمندانی است که در تهیه در اصلی حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام مشغول فعالیت بوده و نقش و نگاری زیبا با ترکیب خوشنویسی خلق کرده است که با نصب آن، در معرض دید زائران آن حرم نورانی قرار خواهد گرفت.

استاد بدرالسماء از هنرمندان متعهد استان اصفهان که خالق آثار گرانبهایی در هنر نگارگری و مینیاتور است، علاوه بر خلق آثار نفیس در مورد شخصیت امام خمینی(س) و همکاری با مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (س) اصفهان، توفیق خلق آثار نفیسی با موضوع ائمه معصومین علیهم السلام را داشته است.

از این هنرمند آثار بسیاری در معماری حرم امام علی (ع)، امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و حرم امامین کاظمین (ع) به چشم می‌خورد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.