پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

حجت الاسلام والمسلمین حشمتی، معاون فرهنگی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س):

مسافران نوروزی ازاماکن مرتبط با امام بازدید کردند

اماکن مرتبط با حضرت امام خمینی(س) طی تعطیلات نوروزی پذیرای بسیاری از علاقمندان زندگی و اندیشه های ایشان بوده است که حرم مطهر حضرت امام(س) بیشترین زائر را داشت.
"حجت الاسلام والمسلمین حشمتی" معاون فرهنگی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران گفت:" در طول تعطیلات نوروزی از روزهای پیش از تحویل سال مراکز مربوط به حضرت امام (س) به صورت تمام وقت پذیرای بازدیدکنندگان علاقمند به زندگی و اندیشه ایشان بود."
وی در مورد میزان بازدیدکنندگان افزود:"دربین مراکز مرتبط باحضرت امام، بیشترین تعداد زائران را در حرم مطهر داشتیم. بسیاری از مسافرین نوروزی که به تهران می آمدند، ساعاتی را نیز برای زیارت به حرم امام تشریف می بردند ومراسم نماز جماعت در همه ایام برپا بود ومراسم تحویل سال نو نیز با سخنرانی "حجت الاسلام سید حسن خمینی" و حضور مردم در حرم مطهر برگزار شد."
حشمتی ادامه داد: "بعد از حرم حضرت امام بیشتر بازدید کننده را حسینیه جماران و بیت امام در جماران داشته که تا آخرین روز تعطیلات هر روزه جمعیت زیادی از مسافرین نوروزی و مردم تهران در جمع های خانوادگی از این مجموعه تاریخی و خاطره انگیز بازدید کردند. "
وی همچنین افزود:" بعد از این مجموعه، بیت تاریخی حضرت امام در خمین بیشترین بازدید را داشته است. کاروان های سفر به مناطق جنگی جنوب که از خمین عبور می کردند و خانواده های که سفر نوروزی به خمین داشته اند، عمده بازدیدکنندگان این مجموعه بوده اند. بیت حضرت امام در قم نیز بازدیدکنندگان فراوانی داشته و شاهد حضور مهمانان نوروزی و اهالی خود قم در این مجموعه بودیم."
معاون فرهنگی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) ادامه داد:" مجموعه دیگری نیز در اصفهان تحت عنوان نگارستان امام خمینی(س) داریم که به نمایش آثار هنری اختصاص دارد و پذیرای مهمانان بود. این مجموعه گالری های متعددی دارد و آثار هنری در رشته های مختلف با موضوع امام خمینی را برای نمایش عرضه می کند. "
حشمتی در پایان افزود:" در همه این مراکز نیز معمولا به فراخور مهمانان هدایایی به شکل بروشور ،کتاب و مجموعه های نرم افزاری و فیلم و سایر بسته های فرهنگی به علاقمندان ارائه شده است."
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.