گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

علی یوسفی در گفت‌وگو با جماران مطرح کرد:

فروش ویژه آثار امام خمینی(س) تا پایان خرداد ماه

مدیرعامل مؤسسه چاپ و نشر عروج از تخفیف ویژه آثار مرتبط با امام خمینی(س) به مناسبت‌ سی و پنجمین سالگرد بزرگداشت معمار کبیر انقلاب اسلامی خبر داد.

مدیرعامل مؤسسه چاپ و نشر عروج اعلام کرد: به مناسبت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(س)، تخفیفاتی که در نمایشگاه کتاب امسال برای علاقه‌مندان به آثار قلمی امام خمینی(س) و سایر کتاب‌های عروج داشتیم، را تا پایان خرداد ماه خواهیم داشت.

علی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار جماران از ادامه تخفیفات ویژه نمایشگاه کتاب تهران برای مخاطبان مؤسسه چاپ و نشر عروج خبر داد و اظهار داشت: به مناسبت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(س)، تخفیفاتی که در نمایشگاه کتاب امسال برای علاقه‌مندان به آثار قلمی امام خمینی(س) و سایر کتاب‌های عروج داشتیم، را تا پایان خرداد ماه به صورت حضوری در فروشگاه‌های مؤسسه چاپ و نشر عروج و همچنین به صورت مجازی از طریق سایت oroujpub.ir خواهیم داشت.

مدیرعامل مؤسسه چاپ و نشر عروج تصریح کرد: یک سری آثار مثل «به‌خودآ»، دیوان امام، یاران امام خمینی(س) در آینه اسناد و دانشنامه امام خمینی(س)، تخفیف 40 درصدی دارند و بقیه کتاب‌ها با 20 درصد تخفیف ارائه می‌شود. گفتنی است در صورت خرید مجازی کتاب‌های مؤسسه چاپ و نشر عروج، آثار خریداری شده حداکثر تا 72 ساعت به دست مشتریان خواهد رسید و هزینه ارسال آن بر عهده مشتری است.

یوسفی با اشاره به استقبال مردم از آثار مؤسسه چاپ و نشر عروج در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گفت: روزانه چند هزار نفر بازدید از غرفه مؤسسه چاپ و نشر عروج در سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران داشتیم. پر مخاطب‌ترین کتاب ما در این دوره از نمایشگاه، چاپ جدید دیوان امام در قطع پالتویی بود و کتاب‌های «به‌خودآ» و «چهل حدیث» هم جزء پر مخاطب‌ترین کتاب‌های ما بودند و نکته مهم نمایشگاه برای ما این بود که مردم از قیمت‌ها کتب موسسه و تخفیفات ویژه انها رضایت داشتند.

غرفه موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران- 3

آدرس فروشگاه‌های انتشارات عروج جهت خرید حضوری

مرکزی: خیابان انقلاب، روبروی دانشگاه تهران بین 12 فروردین و فخر رازی، پاساژ ظروفچی پلاک  1296

تلفن: 66493081

شماره 1: خیابان انقلاب، زیر پل حافظ، جنب فروشگاه برک

تلفن: 66706833

همچنین آثار چاپ شده حضرت امام خمینی(س) را می توانید [ اینجا ] ببینید.

برای خرید الکترونیکی آثار حضرت امام و منشورات مؤسسه چاپ و نشر عروج نیز می توانید به [ اینجا ] مراجعه کنید.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.