به گزارش ایرنا ابراهیم استوار میمندی، پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان لامرد بیان داشت: شیوه جنگ ها تغییر پیدا کرده و دشمن با بررسی نقطه ضعف ها در حال برنامه ریزی برای ایجاد جنگ های روانی است، برای خنثی کردن این هدف دشمن باید نحوه مدیریت ها نیز در چنین شرایطی تغییر کند.
وی، گفت: دشمن در پی این است که با جنگ های روانی، اعتماد مردم به نظام را کم رنگ کند و در این زمینه همه نخبگان و فعالان سیاسی - اجتماعی باید بیش از پیش هوشیار باشند.
میمندی ادامه داد: مدیران در این شرایط دشوار و با توجه به محدودیت منابع طبیعی، کمبود منابع آب، تغییرات جوی و تغییر در سیاست های خارجی باید متحد شوند و کوشش و همت بیشتری برای عبور از بحران های پیش رو داشته باشند.
سرپرست دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس در بخش دیگری از سخنان خود به طرح های در دست اجرا و ظرفیت های شهرستان لامرد اشاره کرد و اظهار داشت: توسعه صنعتی فارس از این شهرستان آغاز شده و در افق 20 سال آینده خواهید دید که لامرد به لحاظ اقتصادی متحول می شود.
در ادامه این نشست، امجد خنیاگر به عنوان رئیس جدید ناحیه پخش فرآورده‌های نفتی لامرد و مُهر، محمد احمدی به سمت سرپرست شبکه بهداشت و درمان لامرد، محمد جابری، رئیس اداره کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی لامرد، خلیل شریفی و عبدالرضا ابراهیمی نیز به ترتیب به عنوان بخشدار اشکنان و لامرد معرفی شدند.
شهرستان لامرد در فاصله 464 کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.
9769 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.