به گزارش ایرنا،، آیت‌ الله سیداحمد خاتمی شامگاه یکشنبه در جمع مردم لارستان در مسجد امام جعفرصادق(ع) لار افزود: اگر در طول 40 سال اخیر حرف ولایت شنیده و عملی می‌شد امروز کشور از بسیاری آسیب‌ها در امان بود، سالیان زیادی است که رهبر معظم تأکید بر اقتصاد مقاومتی دارند.
آیت‌ الله خاتمی با انتقاد از افزایش ساعتی قیمت طلا و ارز طی هفته‌های اخیر گفت: باید اقتصادمان را طوری بسازیم که با تکانه‌های بین‌المللی نلرزد.
وی گفت:عده‌ای با جوسازی در اذهان مردم به گونه‌ای وانمود می‌کنند که هیچ چیزدر کشور در جای خودش قرار ندارد و قرار است در آینده نزدیک در جامعه قحطی رخ دهدو
آیت الله خاتمی اضافه کرد: دشمنان در فضای مجازی اینگونه القا می‌کنند که برخی از علما یا مسئولان با چهره‌ای مبدل به دنبال فرار از کشور هستند که این دروغ محض است.
امام جمعه موقت تهران با تأکید بر اینکه ملت ایران نشان داده‌اند که خسته نمی‌شوند ولی دشمنان را خسته خواهند کرد، ادامه داد: به کوری چشم دشمنان در 40 سال اخیر گردنه‌های سختی را پشت سرگذاشتیم و با عنایت الهی دیگر سختی‌ها را نیز از سر می‌گذرانیم.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: هرکس دل مردم را خالی کند و در آنها یأس به وجود آورد، کار دشمن را انجام داده است.
وی با تأکید بر اینکه در این زمان که دشمن اعلام جنگ اقتصادی، روانی و فرهنگی کرده است می‌بایست همه زیر خیمه ولایت جمع شویم، اضافه کرد: باید فاصله‌ها با وحدت به یک مشت تبدیل و بر دهان دشمن بنشیند. آینده کشور روشن با تکیه بر توحید و ولایت فقیه همه مشکلات قابل حل است.
وی اظهارداشت: مردم شهرستان لارستان از دیرباز به دلیل بهره‌مندی از علمای برجسته‌ای چون آیات عظام سیدعبدالحسین لاری(ره)، سیدعبدالعلی آیت اللهی(ره)، سیدمجتبی موسوی لاری(ره) و غیره به مردمی بصیر، انقلابی، دین مدار و پشتیبان خط ولایت شهره هستند.
وی با بیان اینکه توحید و ولایت توأم و مکمل یکدیگرند، افزود: در طول 40 سال اخیر خداوند متعال توحید را همراه با ولایت به ملت ایران ارزانی داشت که نمونه بارز آن حضور چشمگیر مردم و به یژه جوانان در مراسمات معنوی اعتکاف، احیای ماه‌های مبارک رمضان، عزاداری‌های حضرت سیدالشهدا(ع) است.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه در رابطه با برجام حرف پشت صحنه‌ای نداریم عنوان کرد: رهبری 9 شرط برای پذیرش برجام مطرح کردند که یکی از آنها گرفتن تضمین حقوقی جدی از طرف آمریکایی و امضای «اوباما» پای لغو تحریم‌ها بود.
وی زیرسوال بردن تیم مذاکره ‌کننده هسته‌ای را جفا دانست و گفت: بنده اهل مماشات نبوده ام و مواضع خود را صریح مطرح می‌کنم، هدف مذاکره‌ کنندگان خدمت به کشور بود ولی به هر حال تضمین لغو تحریم‌ ها از رئیس جمهور آمریکا گرفته نشد.
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: آقای ترامپ با بدعهدی تمام زحمات را از بین برد که همه اینها توسط رهبری پیش‌ بینی شده بود.
آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب در هر صحنه‌ای که از ولایت فقیه حرف شنوی شده است، پیروزی حاصل شد، افزود: هرجا که از توصیه‌های رهبری حرف شنوی نشد، نتیجه مطلوب به دست نیامد.
عضو شورای عالی حوزه علمیه قم با بیان اینکه بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب پاشیدن بذر ناامیدی در جامعه گناه کبیره است، اظهار داشت: دشمنان در فضای مجازی با ایجاد ناامیدی به دنبال تشویش اذهان مردم هستند.
لارستان به مرکزیت لار در جنوب استان فارس است.
7375/ 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.