دکتر محمد جواد مرادیان سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : آمار اورژانس فارس نشان می دهد که نه تنها فارس جایگاه خود را به عنوان یکی از بحرانی ترین استان های کشور از لحاظ تصادفات جاده ای در نوروز حفظ کرده، بلکه از آمار سال گذشته نیز، پیشی گرفته است.
وی ادامه داد: از بیست و هفتم اسفند سال 96 به مدت 16 روز، دو هزارو 667 سانحه تصادف به نیروهای اورژانس اعلام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است.
وی گفت: نیروهای اورژانس 115 همچنین توانستند در این مدت به سه هزار و 432 مصدوم، خدمات پیش بیمارستانی ارائه دهند که این آمار نشان می دهد 17 درصد تعداد مصدومان افزایش داشته است.
مرادیان تعداد فوتی های تصادفات در سر صحنه را 41 نفر اعلام کرد وبیان داشت: این آمار بیانگر آن است که فوتی های امسال در ایام نوروز در فارس 40 درصد افزایش داشته است.
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس آمار مصدومان جاده ای را بیشتر از مصدومان شهری اعلام کرد و افزود: بر اساس گزارش ها، محورهای مواصلاتی شیراز- اصفهان، شیراز- فسا - بندرعباس و همچنین محور شیراز- کازرون به سمت بوشهر به ترتیب بیشترین ماموریت های اوژانس را به خود اختصاص داده اند.
مرادیان همچنین به تعداد آمار فوتی های امسال که در کدام محور مواصلاتی استان براثر تصادف در صحنه جان خود را از دست داده اند اشاره کرد و گفت: در نوروز امسال 41 نفر از هموطنان در جاده های فارس بر اثر بی احتیاطی جان خود را از دست داده اند که بیشترین تعداد آنها در محورهای شیراز به سمت یاسوج، شیراز - کازرون و شیراز- جهرم - لار بوده است.
6113 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.