به گزارش ایرنا، آیین تشییع پیکر پاک شهید سید احمد حسینی از شهدای مدافع حرم روز پنجشنبه با حضور اقشار مختلف مردم شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی از مقابل حرم مطهر حضرت سید علاء الدین حسین بن موسی الکاظم (ع) آغاز شد و با خاکسپاری در گلزار شهدای دارالرحمه شیراز پایان یافت.
پیکر پاک ستوان سوم شهید کمال کشاورزی از شهدای ناجا نیز روز پنجشنبه پس از تشییع در شهرستان سروستان محل ماموریت و شهادت وی به زادگاهش در شهرستان خرامه انتقال یافت.
در این آیین که با حضور سردار سرتیب دوم احمدعلی گودرزی فرمانده انتظامی استان فارس، مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد، پیکر پاک این شهید از میدان صاحب الزمان(عج) تا ناحیه مقاومت سپاه پاسداران در شهرستان سروستان تشییع شد.
پیکر این شهید سپس به زادگاهش خرامه انتقال یافت و پس از تشییع از کلانتری مرکزی به سمت امامزاده اسحاق در شهرستان خرامه در جوار شهدا آرام گرفت.
ستوان سوم شهید کمال کشاورزی روز سه شنبه هفتم آذرماه جاری در درگیری با شرور مسلح در شهرستان سروستان به درجه رفیع شهادت نائل شد.
در شهر شیراز همچنین آیین تشییع و خاکسپاری مرحوم روزبه بهروزی رئیس پیشین خبرگزاری جمهوری اسلامی استان فارس و فعال رسانه ای استان های فارس و بوشهر در دارالرحمه شیراز برگزار شد.
مرحوم بهروزی که در سال های 79 تا 82 مسئولیت ریاست ایرنا در فارس را برعهده داشت روز چهارشنبه بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.
آیین بزرگداشت این مرحوم ساعت 14 تا 16 روز پنجشنبه هشتم آذرماه در مسجد دانشگاه شیراز برگزار می شود.
9873/ 2027
خبرنگار: محمدامین افشارپور ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.