به گزارش ایرنا مدیرعامل شرکت نمایشگاه­های بین المللی فارس، عصر یکشنبه در آیین گشایش این 2 نمایشگاه که چهاردهمین نمایشگاه تخصصی بین المللی در حوزه صنعت ساختمان است که در شیراز برپا شده است، اظهار داشت:
در این نمایشگاه شرکت هایی از سراسر کشورمان از جمله استان های، فارس، گلستان، مازندران، البرز، تهران، اصفهان،
خراسان و یزد حضور دارند.
سید محمود موسوی بیان کرد: همچنین نمایندگان محصولاتی ازکشورهای ایتالیا، آلمان، فرانسه، اسپانیا، چین، امارات، کره جنوبی و کانادا در این نمایشگاه شرکت دارند.
او گفت: این نمایشگاه ها در فضایی به وسعت بیش از 12هزار مترمربع در چهار سالن حافظ، سرو، بهار و نرگس برپا شده و شرکت کنندگان آخرین دستاوردهای خود را در زمینه تولید انواع سامانه های مولد سرما و گرما، برج های خنک کننده، پکیج رادیاتور، پمپ آبرسانی و آتشنشانی، لوله و اتصالات، انواع چیلر، انواع کاشی، سرامیک، چینی آلات بهداشتی و سنگ تزیینی عرضه کرده اند.
موسوی ادامه داد: یکی از ویژگی های این نمایشگاه ها همکاری و حمایت حدود 50 درصد از فعالان استان فارس در برگزاری آن است.
وی بیان کرد: همچنین در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، چهار کارگاه آموزشی با موضوع آشنایی با چیلرهای جذبی و تراکمی، سامانه های اطفای حریق و طراحی سامانه های استاندارد در این زمینه، در روزهای بیست و دوم و بیست و سوم آبان برگزار می شود.
موسوی گفت: این کارگاه های آموزشی با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس و با تدریس استادان شاخص کشور برگزار خواهد شد.
این نمایشگاه تا روز بیست و چهارم آبان ماه جاری از ساعت 16 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز دایر است.
7387 /6118
خبرنگار: رضا قادری ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.