رضا بدیعی فرد، دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر این اساس، سه پرواز رفت در روزهای چهاردهم، پانزدهم و شانزدهم آبان ماه جاری و سه پرواز برگشت نیز در روزهای بیستم، بیست و یکم و بیست و سوم همین ماه توسط شرکت هواپیمایی کیش ایر از شیراز به نجف اشرف و بالعکس انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: پیش بینی می شود که بیش از 400 نفر از زائران توسط این پروازها به نجف اعزام شوند.
بدیعی فرد بیان کرد: علاوه بر این، شرکت هواپیمایی ماهان نیز در روزهای چهارشنبه هر هفته به شکل دوره ای یک پرواز به نجف و یک پرواز به بغداد انجام می دهد که پرواز برگشت نیز چهارشنبه هفته بعد از آن انجام می شود.
مدیر کل فرودگاه های فارس در مورد بلیت پروازهای ویژه نجف اشرف هم گفت: با هماهنگی به عمل آمده با اتحادیه آژانس های مسافرتی شیراز، قیمت بلیت رفت و برگشت 12 میلیون ریال در نظر گرفته شده و هیچ یک از آژانس ها حق دریافت مبلغی بیش از این را ندارند.
وی افزود: هم اینک از طریق فرودگاه بین المللی شیراز، پروازهای مستقیم خارجی به مقصد وین، دوحه، دبی، شارجه، تفلیس، مسقط، استانبول، آدنا، کویت، نجف و بغداد انجام می شود.
هجدهم آبان ماه جاری، مصادف با بیستم صفر و چهلمین روز شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان در واقعه عاشوراست. شیعیان و آزادگان جهان به همین مناسبت با حضور در کشور عراق، در پیاده روی ویژه اربعین تا حرم مطهر حضرت سید الشهدا (ع) شرکت می کنند.
6122 /6118
خبرنگار: سارنگ عبداللهی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.