به گزارش ایرنا، شماری از خبرنگاران رسانه ها روز چهارشنبه برای پوشش خبری این دیدار در دفتر امام جمعه شیراز حضور یافته بودند که در آغاز این دیدار به بیرون دفتر هدایت شدند.
مسئول نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس در نامه ارسالی به رسانه های استان با تشکر از همکاری خبرنگاران در پوشش اخبار این نهاد اظهار کرد: از آنجا که در این دیدار قرار بود مطالب به صورت خصوصی و محرمانه مطرح شود و دیدگاه اعضای محترم ( بدون نشر آن و یا اطلاع رسانی به سایرین ) اخذ شود، مستلزم این بود که جلسه در فضایی کاملاً خصوصی برگزار شود تا حضار بتوانند به راحتی مطالب و نقطه نظرات خود را بیان کنند.
حجت الاسلام یوسف سلمان زاده افزود: این موضوع باعث شد تا ضمن تشکر از حضور خبرنگاران محترم حاضر در جلسه و قبول زحمت این عزیزان ، از حضورشان عذرخواهی شود.
در این نامه آمده است: این اتفاق غیر معمولی نبوده و در برخی جلسات به صلاحدید اعضای حاضر در آن، مطالب محرمانه اعلام و به قول معروف پشت درب های بسته، گفتگوها صورت می پذیرد.
مسئول نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس افزوده است: ضمن عذرخواهی مجدد، توفیق همگان را از درگاه حضرت احدیت مسالت می کنیم.
9873/ 2027
خبرنگار: محمد امین افشارپور ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.