سید کمال علوی، دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: افتتاح 50 طرح مخابراتی با اعتباری افزون بر 150 میلیارد ریال و بهربرداری از 9طرح گازرسانی در روستاهای بخش جره و بالاده با اعتباری بیش از 60 میلیارد ریال در زمره این طرح هاست.
وی بیان کرد: برای اجرای این طرح های گاز رسانی، چهار هزار و 500 متر شبکه گذاری انجام شده و با بهره برداری از این طرح ها 750 خانوار روستاهای بخش جره و بالاده از مزایای گاز طبیعی بهره مند شدند.
علوی گفت: اجرای فاز دوم روکش آسفالت جاده فامور به پریشان به طول 10 کیلومتر در بخش جره و بالاده با اعتباری بیش از 10میلیارد ریال، افتتاح جاده آسفالت روستای محمد آباد به جاده اصلی در این بخش با اعتباری افزون بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال، افتتاح ساختمان پانسیون پزشکان این منطقه بااعتباری بیش از یک میلیارد ریال و تامین روشنایی مناطق شهری با صرف بیش از 900 میلیون ریال بخش دیگری از این طرح هاست.
فرماندار کازرون ادامه داد: بهره برداری از 2 واحد آموزشی سه و 6کلاسه در بخش چنارشاهیجان، بهره برداری از آسفالت و زیرسازی معابر شهر نودان، روکش آسفالت 10 کیلومتر راه روستایی در بخش کوهمره نودان و آسفالت 19 هزار مترمربع از معابر روستایی در بخش مرکزی کازرون در مجموع با صرف هزینه ای بیش از 45 میلیارد ریال از جمله این طرح ها به شمار می آید.
شهرستان کازرون در فاصله 120 کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.
از دوم تا هشتم شهریور در تقویم رسمی کشور به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
7372 /6118
خبرنگار: ناصر درخشنده: ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.