به گزارش دریافتی سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی بسیج رسانه فارس، بهزاد مریدی در مراسم معارفه مسئول جدید کانون بسیج رسانه شیرازعنوان کرد:اگر بناست نقدی صورت پذیرد باید این کار توسط دوستانی که به تاسی از رهبر معظم انقلاب، صریح و شفاف بودن، رک بودن و انقلابی بودن را سرلوحه خود قرار داده‌اند انجام شود تا به دنبال آن سعه صدر مدیران افزایش یابد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد:‌با همکاری متقابل بسیج رسانه و اداره فرهنگ و ارشاد فارس می توان روحیه نقادی و انقلابی گری را در استان نهادینه کرد.
مریدی بیان کرد:‌این اتفاق موثر و قدرتمند می‌تواند در شیراز به صورت الگو اجرایی شود.
عضو مجلس خبرگان رهبری نیز در این نشست ضمن اشاره به عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه مواضع داعش و تبریک به تمام ملت ایران به دلیل این عملیات گفت: اقدام اخیر سپاه پاسداران اقدامی بجا و مناسب با شرایط سیاسی کشور بود و تمام مردم از این حرکت به جا و ارزنده آن هم در آستانه روز جهانی قدس، راضی و خشنود هستند.
آیت الله کلانتری اظهار کرد: در قرآن کریم آنقدر قلم و نوشتار و کتابت مهم است که خدا قسم یاد می‌کند و به قلم و آنچه که می‌نویسند و به نوشته و مکتوب، سوگند یاد می‌کند و به همین دلیل، لازم است تا اصحاب رسانه تقوای قلم را بیش از پیش مد نظر قرار دهند.
در این مراسم، رضا جاویدی به عنوان مسئول کانون بسیج رسانه شیراز معارفه شد.
دریافت خبر:‌ رضا قادری ** تنظیم و انتشار :‌غلامرضا مالک زاده
7387 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.