به گزارش ایرنا علی یزدانی در نشست شورای اداری شهرستان ممسنی افزو: امیدواریم تا چند ماه آینده مشکلات این شهرک کاملا برطرف و از حالت رکود خارج شود.
وی بیان کرد: تا یک ماه آینده، عملیات ایجاد زیرگذر، نصب تابلو بهسازی معابر منتهی به شهرک صنعتی نورآباد ممسنی و
کار ‏زیبا سازی محیط این شهرک صنعتی انجام می شود.

** بازاریابی برای فروش محصولات، مهمترین فرآیند تولید است
نماینده مردم شهرستان های ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست بیان داشت: اعمال مدیریت هوشمندانه و بازاریابی برای فروش محصولات، از مهمترین بخش های فرآیند تولید است که باید به خوبی پیگیری و اجرا شود.
مسعود گودرزی افزود: از هفت واحد صنعتی موجود در شهرک صنعتی نورآباد ممسنی، چهار واحد فعال هستند و به همین سبب نمی توان آن را شهرک نامید.
گودرزی، خواستار افزایش ارتباط با فعالان اقتصادی شد و گفت: باید بکوشیم تا واحدهای نیمه فعال این شهرک را فعال و واحدهای فعال را پشتیبانی ‏کنیم زیرا سرمایه گذاران در حالی که می توانستند در مناطق دیگر سرمایه گذاری کنند به دلیل علاقه ای که به حوزه صنعت دارند مبادرت به انجام این کار کردند و باید از آنها حمایت کنیم.

** بدهی به بانک ها مهمترین مشکل صنعتگران ممسنی
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ممسنی گفت: شماری از سرمایه گذاران ما از بانک تسهیلات دریافت کرده اند لیکن به سبب وجود رکود در بازار در پرداخت بدهی به بانک ها با مشکل مواجه هستند و می توان گفت، نبود سرمایه در گردش از مهمترین مشکلات این سرمایه گذاران و بدهی به بانک از عمده ترین مشکلات صنعتگران این شهرستان است.
سعید عباسی افزود: ضروری است با تعامل با بانک های عامل این مشکلات برطرف شود.
وی، خواستار حل مشکلات شهرک صنعتی شهرستان ممسنی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین ایجاد صنایع تبدیلی کوچک در این شهرستان شد.
شهرستان ممسنی به مرکزیت نورآباد در فاصله 158کیلومتری غرب شیراز واقع شده است.
7366 /6118
خبرنگار: مریم احمدی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.