مهرداد شریفی روز یکشنبه از روند تولید ماسک و گان ایزوله در قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در شیراز بازدید کرد و با سپاسگزاری از تلاش های خالصانه جهادگران گفت: تامین محصولات مصرفی پزشکی مانند گان ایزوله، رهگشای خدمت رسانی مدافعان سلامت به بیماران مبتلا به کرونا در این روزها بوده است.

وی ادامه داد: همه همکاران ما در بیمارستان ها با استفاده از این محصولات پزشکی، قدردان تولیدکنندگان آنها به ویژه نیروهای جهادی هستند، چرا که خطر ابتلای تیم های سلامت به بیماری، به کمک این خدمات بسیار کاهش می یابد.

در این بازدید، توصیه های بهداشتی و اجرایی و نیز پیشنهادهایی برای بهبود طراحی و تولید ماسک و گان ایزوله و همچنین راه اندازی کلاه یک بار مصرف، از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه به جهادگران ارایه شد.

با افزایش شمار مبتلایان به کرونا، استان فارس در ردیف مناطق قرمز آلوده به کرونا قرار گرفت.علاوه بر شیراز، در شهرستان‌های فسا، نی‌ریز، اقلید، خرم بید، استهبان، داراب، خفر، فراشبند، خرامه ، لامرد، ارسنجان، لارستان، کازرون، آباده، اوز، خنج، مرودشت، سپیدان، قیروکارزین، فیروزآباد، جهرم، گراش، بوانات، زرقان، بیضا و سرچهان بیماران مبتلای به کرونا شناسایی شده‌اند.

بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) و سه بیمارستان شهید چمران، شهید فقیهی و شهید بهشتی در شیراز به عنوان مراکز پشتیبان در کنار معرفی ۹ مرکز در شیراز و ۳۶ مرکز در دیگر شهرستان‌های استان فارس برای مراجعه افراد مشکوک به کرونا به این بیماران خدمات می‌دهند، همچنین نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا با ظرفیت ۲۰۰ تخت نیز در ورزشگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز تجهیز شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.