این دیدار  عصر جمعه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، تیم میزبان در یک بازی حساس تیم داماش گیلان که از مدعیان لیگ است را با یک گل از پیش رو برداشت.

تنها گل این بازی  را محمد جواد عباسی در دقیقه ۲ بازی از روی نقطه پنالتی برای تیم میزبان به ثمر رساند.

تیم قشقایی پس از زدن گل زود هنگام خود به لاک دفاعی فرو رفت و با وجود اینکه تیم داماش توپ و میدان را در اختیار داشت ، قشقایی چشم به ضد حمله داشت و توانستند از گل زده خود به خوبی حفاظت کنند و سه امتیاز حساس را در خانه نگه دارند.

تیم فجر شهید سپاسی شیراز فرصت صدرنشینی را از دست داد

اما تیم فجر شهید سپاسی در این روز که در تهران میهمان تیم نیروی زمینی این شهر بود، با یک گل که در دقیقه ۸۸ بازی از روی نقطقه پنالتی توسط عارف رستمی دریافت کرد، مغلوب تیم نیروی زمینی تهران که در رده دهم جدول جای دارد، شد.

با توجه به اینکه تیم های بالای جدول در این هفته امتیاز از دست دادند این بهتر فرصت برای شاگردان داود مهابادی بود تا به صدرجدول باز گردند اما اینگونه نشد.فجریها باید مواظب باشند در صورتی که می خواهند همچنان به عنوان مدعی باقی بمانند قدر اینگونه بازی را بدانند.

تیم فجر در هفته هفدهم این مسابقات بیست ویکم آذرماه در شیراز میزبان تیم سپیدرود رشت است و تیم قشقایی هم در انزلی به مصاف تیم ملوان این شهر خوهد رفت.

سرمربی تیم قشقایی: بازی سختی را بردیم

سرمربی تیم قشقایی شیراز پس از برتری تیمش مقابل داماش گیلان گفت: بازی سختی را مقابل تیم داماش که در بالای جدول قرار دارد و از مدعیان است، بردیم.

مهدی فروردین ادامه داد: این سه امتیاز برای تیم ما اهمیت زیادی داشت و از بازیکنانم که بخوبی از گل محافظت کردند تشکر می کنم.

وی اضافه کرد: گل زودهنگامی که به ثمررساندیم موجب شد تا بازیکنان به لاک دفاعی بروند و بر اساس برنامه چشم به ضد حمله داشتیم که چندین فرصت هم  نصیب بازیکنان ما شد که نتوانستیم بخوبی استفاده کنیم.

فروردین از دست اندرکاران باشگاه که بخشی از حقوق بازیکنان را پرداخت کردند، تشکر کرد و از مسئولان استان خواست که بیشتر این تیم را که توسط بخش خصوصی اداره می شود، حمایت کنند.

در پایان هفته شانزدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور، تیم گل ریحان البرز با ۳۰ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت، تیم نود ارومیه با ۲۹ امتیاز دوم شد و تیم های مس رفسنجان و فجر شهید سپاسی شیراز هم با ۲۷ امتیاز به ترتیب سوم و چهارم هستند.

همچنین تیم قشقایی با ۱۶ امتیاز در رده دوازدهم جدول ایستاد و تیم داماش گیلان هم با ۲۴ امتیاز عنوان هفتم کسب کرد.

در مسابقات فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیمهای اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیستم در سال ۹۹ دریافت خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.